سخنگوی کاخ سفید همیشه دروغ‌پراکنی می‌کند

سیاسی/ بین الملل 5fd9af7b54517_2020-12-16_10-25 خبرنگار سی.ان.ان در یک کنفرانس خبری خطاب به سخنگوی کاخ سفید گفت، او در حالیکه همیشه اطلاعات دروغین می‌دهد، رسانه‌ها را به جعل اطلاعات متهم می‌کند.

«جیم آکوستا» روز گذشته (سه‌شنبه) طی کنفرانس خبری که در کاخ سفید برگزار شده بود، «کیلی مک انانی» سخنگوی کاخ سفید را به دروغ پراکنی و ارائه اطلاعات جعلی متهم کرد.

بنا بر گزارش وبگاه صهیونیستی «عاروتص شوع»، مک انانی روز گذشته در پایان کنفرانس خبری خود از نوع پوشش برخی رسانه‌هایی که دولت ترامپ به آنها رسانه‌های «اخبار جعلی» می‌گوید، انتقاد کرد و گفت: «خوشا به حال آنهایی که همواره حقیقت ماجرا و نه اطلاعات نادرست روسیه را پوشش می‌دهند».

طبق این گزارش، اشاره مک انانی به ماجرای امور مالیاتی «هانتر بایدن» پسر «جو بایدن» رئیس‌جمهور منتخب آمریکا است که ماههاست ترامپ اتهاماتی را علیه وی مطرح می‌کند.

خبرنگار سی ان ان نیز در پاسخ به این اتهامات مک انانی به رسانه‌ها گفت: «کیلی، ریاکاری نیست که بقیه را به دروغ‌پراکنی و جعل اطلاعات متهم می‌کنی و این در حالی است که خودت هر روز دروغ‌پراکنی می‌کنی؟»

سخنگوی کاخ سفید بدون آنکه پاسخی به این اظهارات خبرنگار سی ان ان بدهد، سالن کنفرانس خبری را ترک کرد.

آکوستا در سالهای اخیر تبادلات بسیار جنجالی و داغی با «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا داشته است.

اندکی پس از انتخاب ترامپ به عنوان رئیس‌جمهور آمریکا پس از آنکه ترامپ گزارش سی ان ان درباره اینکه هکرهای روسی اطلاعات حساسی درباره ترامپ در اختیار دارند را رد کرد، با آکوستا دچار درگیری لفظی شد.

آکوستا اصرار داشت در آن جلسه از ترامپ سؤال کند و ترامپ در پاسخ فریاد زد و گفت: «انقدر گستاخ نباش. شما اخبار جعلی هستید».

ترامپ بارها به آکوستا توهین کرده و او را با الفاظی چون «فرد گستاخ و هولناک» توصیف کرده است و چندین بار نیز تأکید کرده است: «سی ان ان باید از خود به خاطر داشتن نیرویی مثل تو شرمسار باشد. تو فرد گستاخ و وحشتناکی هستی و نباید برای سی ان ان کار کنی».

کاخ سفید پس از جنجال‌هایی که با این خبرنگار سی ان ان داشت، مجوز خبرنگاری آکوستا را لغو کرد و سی ان ان نیز با طرح شکایت از کاخ سفید، تأکید کرد که لغو مجوز خبرنگاران خلاف قوانین است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

۲۱۳ فوتی و ۷۶۰۳ ابتلای جدید کرونا در کشور

چ دسامبر 16 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت جدیدترین موارد شناسایی کووید۱۹ در کشور طی ۲۴ ساعت گذشته را اعلام کرد. دکتر سیماسادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۲۶ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷ هزار و ۶۰۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که یک هزار و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000