فشار حداکثری بر ایران موثر بوده است

سیاسی/ بین الملل 5fd998cad36f3_5fd998cad36f6 سخنگوی کاخ سفید مدعی شد که ادامه کارزار فشار حداکثری علیه ایران موثر بوده است.

کیلی مک‌انانی در کنفرانس مطبوعاتی در ادامه ادعاهای خود افزود که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا ایران را منزوی کرده است.

مک‌اینانی مدعی شد هنگام انتصاب ترامپ در سمت ریاست جمهوری، خاورمیانه دچار هرج و مرج بوده و «نیروهای نیابتی ایران» اقدامات خرابکارانه صورت می دادند.

او در ادامه اعاهاهی خود افزود: بر خلاف دولت قبل که در اختیار ایران، پول نقد قرار داد و توافقی امضا کرد که بندهای انقضای آن اجازه دسترسی به سلاح هسته‌ای می‌داد، این رئیس‌جمهور ایران را منزوی کرده و چهار برابر رئیس جمهوری قبلی به دست آورده است.

در عین حال سعید خطیب زاده سخنگوری وزارت امور خارجه ایران سیاست فشار حداکثری آمریکا را شکست خورده خوانده است.

وی اضافه کرد:آنها بویژه با توجه به شیوه موثر پاسخگویی ایران به تحریم های بی سابقه آمریکا اکنون دچار یک وسواس روانپریشانه در قبال ایران نیز شده اند. اما نتوانستند به هیچ یک از اهداف خود در قبال ایران دست یابند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آمریکا و سودان توافقنامه امنیتی و نظامی امضا می‌کنند

چ دسامبر 16 , 2020
سیاسی/ بین الملل یک مقام دولتی آمریکا از ورود چند مقام دیپلماتیک و نظامی این کشور به سودان برای امضای توافقنامه امنیتی و نظامی میان دو طرف خبر داد. یک مقام دولتی آمریکا در گفت‌وگو با اسکای نیوز اعلام کرد که دولت آمریکا به نمایندگی وزارت دفاع و وزارت خارجه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000