صدور مجوز داروی گیاهی درمان اعتیاد به زودی/ بوپرنورفین جایگزین متادون می‌شود

5fd9a17e9ff11_2020-12-16_09-26

ستاری درباره آخرین اخبار از داروی گیاهی درمان اعتیاد که توسط شرکت های دانش بنیان‌ ساخته شده است، توضیحاتی داد.

سورنا ستاری درباره آخرین اخبار از داروی گیاهی درمان اعتیاد که توسط دانش بنیان‌ها ساخته شده است، اظهار کرد: در معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری یک ستاد در حوزه درمان اعتیاد فعال شده است و به زودی فراخوان خواهیم داد تا هر شرکتی که در این زمینه ایده‌ای دارد، ایده خود را ارائه دهد.

معاون علمی و فناوری ریاست جمهوری با بیان اینکه بوپرنورفین یک داروی جدید است و تا یک یا دو ماه آینده در بازار ارائه خواهد شد،تصریح کرد: این داروی جدیدی است که توسط شرکت های دانش بنیان‌ ساخته شده است.

وی با اشاره به اینکه داروی بوپرنورفین در حال حاضر منتظر دریافت مجوز از سازمان غذا و دارو است، گفت: این دارو در تمام دنیا استفاده می‌شود که نتایج خوبی هم در درمان اعتیاد داشته است.

ستاری خاطرنشان کرد: برای اولین بار داروی بوپرنورفین توسط دانش بنیان‌ها در داخل کشور تولید می‌شود که می‌تواند جایگزین متادون باشد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بر نحوه رفتار با سرباز نظارت می شود/ بررسی ایجاد سامانه‌ای برای ثبت رفتارهای نامناسب با سربازان

چ دسامبر 16 , 2020
رییس اداره سرمایه انسانی سرباز ستادکل نیروهای مسلح حقوق سرباز را اولویت مهم این اداره برشمرد و از بررسی برای ایجاد سامانه‌ای به منظور دریافت گزارش سربازان از برخوردهای احتمالی نامناسب با خودشان خبر داد. ماجرایی که اواسط هفته جاری برای سربازی در شهرستان بابل رخ داد و او را […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000