داروی کره‌ای کرونا، آماده ورود به بازار

سیاسی/ بین الملل 5fd90c2b8f0fb_5fd90c2b8f0fe مقامات بهداشتی کره جنوبی اعلام کردند پزشکان می‌توانند درمان تجربی حاوی آنتی‌بادی ساخت شرکت داروسازی سلتریون در این کشور را برای موارد مرگبار کووید-۱۹ تجویز کنند.

به گزارش خبر فوری و به نقل از رویترز وزارت غذا و داروی کره جنوبی داروی CT-P59 را برای درمان بیماران کووید-۱۹ در موارد ویژه تایید کرد.

بر اساس این نوع مجوز، بیماران در شرایط تهدیدکننده حیات و موثر نبودن سایر وسائل درمانی می‌توانند داروهایی را که هنوز در مرحله کارآزمایی بالینی هستند، دریافت کنند.

سلتریون در حال انجام کارآزمایی‌های بالینی مرحله دوم و سوم CT-P59 است و قصد دارد مجوز مصرف اضطراری این درمان را هم پیش از پایان سال میلادی جاری بگیرد.

مقامات سازمان کنترل و پیشگیری بیماری‌های کره جنوبی می‌گویند انتظار می‌روند این این دارو «به زودی» برای نخستین بیماران تجویز شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

آلودگی هوا از علل افزایش کرونا و آنفلوآنزا /غذاهای سرشار از ویتامین و آنتی‌اکسیدان مصرف کنید

چ دسامبر 16 , 2020
سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره تاثیر آلودگی هوا در بروز بیماری‌های تنفسی مانند آنفلوآنزا و کرونا، برخی نکات مهم برای کاهش آسیب آلودگی هوا در این ایام را تشریح کرد. دکتر سیما سادات لاری گفت: آلودگی هوا در سطح جهان به عنوان چهارمین علت مرگ زودرس پس از فشارخون بالا، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000