سخنگوی کاخ سفید: ترامپ بر خلاف دولت قبل پولی در اختیار ایران نگذاشت

سیاسی/ بین الملل 5fd91463b4e7c_5fd91463b4e80 سخنگوی کاخ سفید بار دیگر در نشست خبری سه‌شنبه مدعی شد کارزار فشار حداکثری علیه ایران موثر بوده است.

«کیلی مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید در نشست خبری سه‌شنبه مدعی شد فشار حداکثری علیه ایران موثر بوده است.

وی با اشاره به توافقات سازش میان رژیم صهیونیستی و برخی از کشورهای منطقه گفت: «منطقه دارد با این توافقات صلح متحدتر می‌شود.»

او در ادامه اضافه کرد: «همزمان با متحد شدن منطقه، کارزار فشارحداکثری ما همچنان موثر است. ایران، منزوی شده است.»

مک‌اینانی مدعی شد هنگام به قدرت رسیدن ترامپ، منطقه غرب آسیا دچار آشوب بوده و «نیروهای نیابتی ایران» اقدام به اقدامات خرابکارانه در منطقه می‌کرده‌اند.

او اضافه کرد: «رئیس‌جمهور ترامپ از زمان در دست گرفتن قدرت تلاش کرده میان شرکای منطقه‌ای اعتماد ایجاد کند و منافع مشترک آنها را شناسایی کند. بر خلاف دولت قبل که در اختیار ایران، پول نقد و توافقی با بندهای زوال‌پذیر قرار داد، این رئیس‌جمهور ایران را منزوی کرده و این کار را از طریق چهار توافق صلح انجام داده.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

چرا باکتری‌های روده با افسردگی مرتبط است؟

س دسامبر 15 , 2020
گروهی از محققان فرانسوی مکانیزمی را شناسایی کرده اند که موجب کاهش فعالیت هیپوکامپ و بروز افسردگی در اثر تغییرات میکروبیوم روده می‌شود. در این تحقیقات، تغییرات میکروبیوم روده موش‌هایی که در اثر استرس دچار افسردگی شده‌اند، مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. همچنین تفاوت‌های موجود بین میکروبیوم روده موش‌های […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000