سازمان غذا و داروی آمریکا: واکسن ضد کرونای مدرنا ۹۴ درصد اثربخش است

سیاسی/ بین الملل 5fd900d53ef91_5fd900d53efb4 سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) امروز(سه شنبه) اعلام کرد: واکسن مدرنا ایمن و به میزان ۹۴ درصد اثربخش است به این معنی که ممکن است به دومین واکسن مجاز ویروس کرونا در آمریکا تبدل شود.

به گزارش خبر فوری و به نقل از آرتی، این سازمان در گزارشی که دو روز قبل از جلسه کمیته مشورتی واکسن های این کشور برای بررسی اعطای مجوز فوری استفاده از واکسن مدرنا صادر کرده، اعلام کرد: نتایج و داده های ایمنی مربوط به این واکسن با توصیه هاو دستورالعمل های مربوط به صدور مجوز واکسن های کرونا مطابق است.

سازمان مذکور تاکید کرد: مدرنا اطلاعاتی را درباره واکسن خود ارائه کرده که برای بیان اثربخشی آن که به ۹۴.۱ درصد می رسد، کفایت می کند.

سازمان غذا وداروی آمریکا همچنین تاکید کرد که عوارض جانبی این واکسن تب، سردرد، دردهای عضلات و مفاصل است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فاصله نجومی بین گران‌ترین و ارزان‌ترین گوشی‌آیفون/ جدول

س دسامبر 15 , 2020
بین ارزان‌ترین و گران گوشی آیفون در بازار ایران فاصله ای است به وسعت 68 میلیون و 440 هزار تومان. حداقل قیمت گوشی آیفون در بازار 4 میلیون تومان بوده و حداکثر به بیش از 72 میلیون تومان ختم می شود. Apple iPhone 6 – 16GB عنوان‌دار ارزان‌ترین گوشی این […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000