زینب سلیمانی: ترامپ دستور داد پدرم ترور شود و بایدن از آن حمایت کرد/ آنها از یک سیاست پیروی می‌کنند

سیاسی/ سیاست خارجی 5fd8e3801376c_2020-12-15_19-55 فرزند شهید سپهبد قاسم سلیمانی در مصاحبه با یک رسانه روسی گفت که رئیس‌جمهور کنونی آمریکا دستور داده سردار سلیمانی رو ترور کنند و رئیس‌جمهور آینده نیز از این اقدام حمایت کرده است

«زینب سلیمانی» فرزند سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در مصاحبه با شبکه روسی «راشا تودی» تأکید کرد که هیچ تفاوتی میان دونالد ترامپ و جو بایدن وجود ندارد و هردوی آنها از یک سیاست مشخص پیروی می‌کنند.

زینب سلیمانی در این خصوص به راشا تودی گفت: «هیچ تفاوتی میان بایدن و ترامپ وجود ندارد. در واقع آنها یکی هستند. آنها سیاست مشابهی را دنبال می‌کنند و بنابریان هیچ تفاوتی میان آنها نیست.»

وی افزود: «ترامپ فرمان ترور پدر من را صادر کرد و بایدن هم از آن حمایت کرد. پس هیچ تفاوتی میان آنها نیست.»

فرزند شهید سپهبد سلیمانی در ادامه تأکید کرد که سابقه بد جو بایدن به عنوان معاون دولت اوباما که گروه تروریستی داعش را ایجاد کرده و کل منطقه خاورمیانه را به آشوب کشانده است، باعث شده که درباره بایدن تردیدهای زیادی وجود داشته باشد.

وی اضافه کرد: «علاوه بر این، سیاست‌های آمریکا در قبال ایران طی چند دهه اخیر همواره تقریباً یکسان بوده و تغییر افراد در کاخ سفید واقعاً تأثیر چندانی [بر این سیاست‌ها] ندارد.»

زینب سلیمانی در بخش دیگری از این مصاحبه درباره علت تصمیم آمریکا برای به شهادت رساندن سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: «پدر من کار خود را آنقدر خوب انجام می‌داد که آنها را به‌شدت عصبانی کرده بود. شما می‌بینید که هر طرحی که نقشه‌های که آنها در خاورمیانه طرح‌ریزی می‌کنند، نابود می‌شود. هرجا که آنها تلاش می‌کنند وارد شوند و به ایران آسیبی وارد کنند، شکست می‌خورند. البته که پدر من برای آنها یک هیولای بزرگ بود، اما برای دیگران او یک نجات‌دهنده بود.»

فرزند سردار سلیمانی تصریح کرد: «پس از ترور پدرم، آمریکایی‌ها فکر می‌کردن که همه‌چیز متوقف خواهد شد زیرا فکر می‌کردند که ژنرال سلیمانی قدرت بزرگ خاورمیانه را کشته‌اند؛ اما آنها کاملاً در اشتباه بودند. آنها فکر می‌کردند که مرگ پایان ژنرال سلیمانی است، در حالی که این تازه یک آغاز است.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«پایتخت۷» ساخته نمی‌شود

س دسامبر 15 , 2020
محسن تنابنده با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش خبر ساخت فصل هفتم سریال «پایتخت» را تکذیب کرد. درحالی‌که خبر ساخت فصل هفتم «پایتخت» برای نوروز ۱۴۰۰ در روزهای گذشته واکنش‌های متفاوتی را به دنبال داشت، محسن تنابنده نویسنده و بازیگر اصلی سریال «پایتخت» با انتشار پستی در صفحه شخصی‌اش نوشت: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000