انتشار مستندی درباره بودجه‌های جنجالی فرهنگی در لوایح سالانه دولت

5fd8c2a2d2a3e_2020-12-15_17-35 مستندی درباره ردیف‌های بودجه فرهنگی در لوایح سالانه دولت در فضای مجازی منتشر شد.

محسن ماندگاری، روزنامه‌نگاری که این مستند را تولید کرده است، در کانال تلگرامی خود در این‌باره نوشته است: پس از سه سال، سرانجام تصمیم گرفتم فیلم مستند جدول 17 را که ارشاد مجوز پخش آن را صادر نکرد در یوتیوب و آپارات منتشر کنم.

مستند جدول 17فیلمی درباره موسسات غیردولتی است که از بودجه عمومی کشور استفاده می کنند.

در مستند جدول 17 به سراغ برخی از این موسسات وابسته به برخی سیاستمداران مشهور رفته ایم و از آنها پرسیده ایم این بودجه را چگونه گرفته و صرف چه کاری می کنند.
بنیاد حکمت صدرا به ریاست حجت السلام والمسلمین سیدمحمد خامنه ای، موسسه پرتوی ثقلین به ریاست آیت الله محمدرضا مدرسی عضو فقهای شورای نگهبان، دانشگاه عدالت وابسته به آیت الله هاشمی شاهرودی و… از جمله این مراکر فرهنگی هستند که مسئولان آنها حاضر به مصاحبه با ما شدند. بسیاری دیگر از این موسسات بعضا شخصی و خصوصی که از دولت بودجه می گیرند حاضر به گفتگو نشدند.

او نوشته، شگفت آنکه در مسیر تحقیقات به برخی از موسساتی که در قانون بودجه ردیف خاصی برای آنها تعیین شده برخوردیم که اساسا وجود خارجی ندارند!

بخشی از این مستند را در ادامه ببینید:

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فیلم «حاج قاسم» به کارگردانی ابراهیم حاتمی‌کیا استارت خورد

س دسامبر 15 , 2020
با شناسایی فردی شبیه حاج قاسم سلیمانی در عراق، ساخت فیلم «حاج قاسم» استارت خورد. ساخت فیلمی درباره شهید حاج قاسم سلیمانی به کارگردانی ابراهیم حاتمی کیا مدتی است در جامعه هنری کشور مطرح شده است و شناسایی فردی شبیه حاج قاسم سلیمانی در عراق، اولین استارت پروژه حاج قاسم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000