نخست‌وزیر موقت لبنان تن به بازجویی نداد

سیاسی/ بین الملل 5fd7b633e6eb1_5fd7b633e6eb4 یک منبع لبنانی اعلام کرد، نخست وزیر موقت این کشور امتناع کرد که در خصوص انفجار مهیب بندر بیروت تحت بازجویی قرار بگیرد.

یک منبع لبنانی اعلام کرد، حسان دیاب، نخست وزیر موقت این کشور از بازجویی توسط قاضی که وی و سه وزیر پیشین را به اهمال و بی‌توجهی نسبت به انفجار مهیب بندر بیروت متهم کرده، سر باز زد.

اتهاماتی که فادی صوان، بازپرس پرونده انفجار بندر بیروت هفته پیش گذشته مطرح کرد با انتقادات شدیدی از سوی طرف‌های بانفوذ از جمله حزب الله شیعی و سعد الحریری، رهبر سنی قرار گرفت.

حسان دیاب پیشتر اعلام کرده بود که وجدانش نسبت به انفجاری که در چهارم اوت گذشته رخ داد و در نتیجه آن ۲۰۰ تن کشته، هزاران تن زخمی و محله‌های شهر بیروت تخریب شدند، آسوده است‌.

دیاب پس از انفجار بندر بیروت از سمت خوپ استعفا کرد اما به عنوان نخست‌وزیر موقت به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

انعکاس خبر محکومیت سحر تبر در فاکس نیوز/ زامبی آنجلینا جولی به ۱۰ سال حبس محکوم شد

د دسامبر 14 , 2020
خبر محکومیت سحر تبر در رسانه آمریکایی فاکس نیوز بازتاب داشت. فاکس نیوز نوشت: یک چهره اینستاگرامی که با استفاده از آرایش و ویرایش تصاویرش، خود را شبیه "زامبی آنجلینا جولی" می‌کرد یک سال پس از دستگیریش به دلیل فعالیت‌هایش در شبکه‌های اجتماعی، به ده سال زندان محکوم شد. badoorbin.comakhbarazad.comمنبع […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000