حسن آقامیری شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد

5fd79efbce5ba_5fd79efbce5bc حسن آقامیری، سخنران مذهبی و فعال اینستاگرامی شایعه مهاجرتش را تکذیب کرد و گفت: من گذرنامه ندارم و این تصاویر در کیش گرفته شده است.

انتشار تصویری از حسن آقامیری با شلوارک در کنار یک سگ، در حال ورزش بازتاب فراوانی در شبکه های مجازی داشته است. عده‌ای با توجه به این تصویر از مهاجرت حسن آقا میری به ترکیه گفته بودند.

حسن آقا میری شایعه مهاجرت خود را تکذیب کرد. او گفت «من گذرنامه ندارم. و این تصاویر هم در کیش گرفته شده است. یک تصویر معمولی حین ورزش کردن است و منظور خاصی از انتشار آن نداشتم.»

آقا میری در ادامه گفت: "من ایران هستم. دزدها و اختلاس‌گرها فرار ‌می‌کنند، من چرا باید فرار کنم". او همچنین شایعات درباره او و سایت‌های شرط بندی را نیز به تندی تکذیب کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

سردار جلالی: پاسخ ندادن به دشمنان، آنان را دچار اشتباه می‌کند

د دسامبر 14 , 2020
سیاسی/ دفاعی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: عدم ‌پاسخ به دشمنان آن‌ها را دچار اشتباه محاسباتی می‌کند چرا که قوی شدن یعنی مقاوم شدن در برابر تهدیدات و توانمند شدن در پاسخ دادن به تهدیدات. سردار غلامرضا جلالی با اشاره به نقش اساسی سردار زارعی در شناخت تخصصی جنگال […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000