بیش از ۵۰ شخصیت و مقام سابق آمریکایی خواستار بازگشت به برجام شدند

سیاسی/ بین الملل 5fd787fe415f5_2020-12-14_19-12 بیش از ۵۰ شخصیت و مقام سابق آمریکا در بیانیه‌ای خواستار بازگشت دولت بعدی آمریکا به توافق هسته‌ای با ایران شده‌اند.

بش از ۵۰ شخصیت و مقام سابق آمریکایی از دولت آتی آمریکا خواسته‌اند به توافق هسته‌ای با ایران بازگردد.

در میان افرادی که این بیانیه را امضا کرده‌اند نام پنج سفیر سابق آمریکا در فلسطین اشغالی، «جوزف نای»، تئوری‌پرداز مفهوم قدرت نرم و «چاک هیگل»، وزیر دفاع اسبق آمریکا دیده می‌شود.

در این بیانیه آمده است: «خروج آمریکا از برجام در سال ۲۰۱۸ و احیای تحریم‌ها به ایران که قبلاً به برجام پایبند بود اجازه داد از محدودیت‌های برجامی در زمینه غنی‌سازی و ممنوعیت اقدامات تحقیق و توسعه فراتر رود.»

نگارندگان همچنین خواسته‌اند آمریکا بار دیگر ائتلاف خود با اروپا، روسیه و چین را احیا کند. در این بند از بیانیه آمده است: «قدرت‌های منطقه و قدرت‌های خارج از منطقه باید با هم برای محدود کردن اشاعه سلاح‌های متعارف همکاری کنند. ایران تنها در صورتی حاضر به حضور بر سر میز مذاکره در خصوص موشک‌های بالیستیک خواهد شد که این مسائل در یک چارچوب منطقه‌ای مورد بحث قرار گیرند.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نقل قول شارون استون ("غریزه اصلی" و "کازینو")، از مولانا

د دسامبر 14 , 2020
شارون استون بازیگر برنده جایزه گلدن‌گلوب در پستی برای بزرگداشت سالگرد درگذشت پدرش شعری از مولانا را برگزیده است. بگشای دو دست خود گر میل کنارستت»، مصرعی از غزل مولانا است که در اینستاگرام شارون استون منتشر شده است. مولانا شاعر پارسی‌گوی از تاثیرگذارترین چهره‌های ادبی جهان است و شعرهایش […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000