ترامپ: توقف شمارش آرا در برخی ایالت‌ها برای سرقت نتیجه بود

سیاسی/ بین الملل 5fd78aa69470e_5fd78aa694710 رئیس جمهور آمریکا در پیامی در توییتر نوشت که دلیل توقف شمارش آرا در برخی ایالت‌ها در نیمه‌های شب پس از انتخابات برآورد میزان آرای مورد نیاز برای سرقت انتخابات بوده است.

«دونالد ترامپ» در پیامی در توییتر بار دیگر مدعی تقلب در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شد.

وی در این پیام توییتری نوشت: «چرا ایالت‌های کلیدی شمارش (آرا) را در نیمه‌های شب متوقف کردند؟ چون آنها منتظر کشف کردن این موضوع بودند که چه تعداد آرا برای سرقت انتخابات متقلبانه نیاز داشتند.»

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است. ترامپ ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد. ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد. اکثر این شکایت‌ها رد شده‌اند.

از سوی دیگر «مارک الیاس» وکیل دموکرات روز گذشته در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت که در حال حاضر هیچ دادخواست بدون حکمی از سوی ترامپ یا متحدان وی در هیچگونه دادگاهی در آمریکا وجود ندارد.

وی همچنین گفت که تنها پرونده‌ای که همچنان باقی مانده درخواست تجدیدنظر ترامپ درباره رد یکی از دادخواست‌هایش بوده است.

تا کنون و در صورتی که ترامپ دادخواست جدید دیگری را ارائه ندهد، وی و متحدانش 60 دادخواست برای ابطال نتایج آرا در چند ایالت داشته‌اند که 59 دادخواست آنها با شکست مواجه شده است.

ادعاهای ترامپ در حالی است که دیوان عالی آمریکا روز شنبه درخواست ایالت تگزاس و ستاد وی برای ابطال نتایج انتخابات در ۴ ایالت این کشور را رد کرد. هر سه قاضی که از سوی ترامپ در این دادگاه منصوب شده‌اند نیز همراه با اکثریت قضات دادگاه عالی آمریکا این اقدام ایالت تگزاس و ستاد ترمپ را رد کردند.

ایالت تگزاس به همراه ستاد ترامپ در دادخواستی که به دیوان عالی آمریکا ارائه کردند خواستار ابطال نتیجه انتخابات در ۴ ایالت کلیدی جورجیا، میشیگان، پنسیلوانیا و ویسکانسین بودند که در تمامی این ۴ ایالت کلیدی، بایدن پیروز انتخابات اعلام شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«کُشته‌های بی‌طرف» عبدالجبار کاکایی منتشر خواهد شد

د دسامبر 14 , 2020
مجموعه شعر تازه عبدالجبار کاکایی با عنوان «کُشته‌های بی‌طرف» که متشکل از آثار این شاعر در سه قالب آزاد، کلاسیک و محاوره است، به زودی منتشر خواهد شد. تازه‌ترین مجموعه شعر عبدالجبار کاکایی با عنوان «کُشته‌های بی‌طرف» منتشر می‌شود. این مجموعه شعر که متشکل از تازه‌ترین آثار این شاعر در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000