کیهان: این سریال شبکه نمایش خانگی، مردم را به پلیس‌کشی تشویق می‌کند

5fd773c0703fb_5fd773c0703fd در قسمت اول یک سریال نمایش خانگی، مأمور انتظامی کشته می‌شود و این ماجرا طوری طراحی شده که مخاطب به این کار تشویق می‌شود!

کیهان نوشت: سازندگان یک سریال شبکه نمایش خانگی به اصلاحات نهادهای نظارتی تن ندادند، اما مجوز انتشار آن صادر شده است!

این اثر، یکی از خشن‌ترین سریال‌های شبکه نمایش خانگی است که در نخستین قسمت مخاطب خود را به پلیس‌کُشی‌ ترغیب و تشویق می‌کند! نقطه عطف روایت قسمت اول این سریال، کشته شدن مأمور انتظامی ‌است و این ماجرا طوری طراحی شده که مخاطب به این کار تشویق می‌شود! این اتفاق در حالی می‌افتد که مسئولان نیروی انتظامی ‌علی‌الخصوص ناجی هنر از محتوای ملتهب این سریال مطلع نیستند و سازندگان هم از حذف مفهوم پلیس‌کشی در این سریال امتناع می‌کنند. باید دید مسئولان نیروی انتظامی ‌نسبت به چنین‌ ترویجی واکنش نشان خواهند داد؟

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تورم چین منفی شد

د دسامبر 14 , 2020
داده‌های اداره ملی آمار چین حاکی از این است که شاخص هزینه‎های مصرف کننده در چین برای اولین بار در ۱۱ سال گذشته کاهش یافته؛ موضوعی که نشانگر تورم منفی این کشور است. داده‌های اداره ملی آمار این کشور که روز دوشنبه منتشر شد نشان می‌دهد شاخص هزینه مصرف کننده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000