50 قلم دارو به سبد محصولات ابوریحان افزوده می شود

5fd732b98caf3_2020-12-14_13-09

مدیرعامل شرکت ابوریحان از تکمیل حداکثری سبد محصولات این داروسازی در آینده نزدیک خبر داد.

مهندس میثم نورمحمدی در این باره گفت: درحال حاضر بیش از 275 محصول دارویی انسانی و دامی در ابوریحان تولید می شود که این شرکت سازنده انحصاری برخی از این محصولات در کشور و دارای یکی از متنوع ترین و کامل ترین سبدهای دارویی می باشد، از جمله مهمترین داروهای هورمونی و زنان یا برخی بیماری های خاص. خوشحالم اعلام کنم این شرکت یکی از فعالترین واحدهای تحقیقات دارویی را داراست و در زمینه تولید داروهای جدید هم اکنون بیش از 50 قلم دارو در واحد تحقیقات شرکت در حال فرمولاسیون است که امیدواریم تا پایان امسال بتوانیم مجوز تولید حداکثر این محصولات را دریافت کرده و با سبد کامل تر و بی رقیب تر دارویی به هموطنان عزیز خدمت کنیم.
نورمحمدی خاطرنشان کرد: مفتخریم که در قالب تیمی کاردان و حرفه ای که460 داروساز، شیمیست، کارشناس و فعال صنعت دارو را شامل می شوند و به پشتوانه بیش از 55 سال قدمت و افتخار، به نظام سلامت کشور خدمت رسانی می کنیم. مردم عزیز مطمئن باشند ابوریحان با شعار ((سلامتی سرمایه است)) و با هدف تندرستی جامعه، جهش تولید، اشتغالزایی و ارزآوری، سلامتی را بزرگترین سرمایه همه ایرانیان دانسته و در راستای تامین و حفاظت از آن تلاش می کند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مگی اوفارل؛ از لکنت و همسر نویسنده تا بردن جایزه‌ها

د دسامبر 14 , 2020
«مگی اوفارل» نویسنده برنده جایزه‌های معتبر ادبی در گفت‌وگویی از خلق نخستین کتاب کودک خود، غلبه بر لکنت زبان و زندگی با یک نویسنده سخن گفت. «مگی اوفارل» در ایرلند شمالی متولد و در اسکاتلند بزرگ شد. این نویسنده ۴۸ساله تاکنون هشت رمان و یک کتاب خاطرات به چاپ‌ رسانده […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000