مرضیه ریاحی داور جشنواره «آسیاتیکا» ایتالیا شد

5fd72b925ad10_5fd72b925ad12 مرضیه ریاحی به عنوان یکی از اعضای بنیاد توسعه سینمای آسیا و اقیانوسیه «نتپک»؛ فیلم‌های سینمایی بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رُم «آسیاتیکا» را داوری می‌کند.

مرضیه ریاحی فیلمساز و سردبیر «پایگاه خبری فیلم کوتاه» نخستین رسانه تخصصی فیلم کوتاه ایران و آسیاست. وی با فیلم کوتاه «کلاس رانندگی» واجد شرایط رقابت در بخش فیلم کوتاه نود و دومین دوره آکادمی علوم و هنرهای سینمایی اسکار در سال ۲۰۲۰ بود.

علاوه بر این مرضیه ریاحی تجربه داوری و انتخاب در چندین جشنواره جهانی و ملی از جمله: داور بیست و یکمین جشنواره جهانی فیلم «کلکته» هند، داور دهمین جشنواره «چشم سوم» هند، داور انجمن منتقدان و نویسندگان سینمایی ایران در هفتمین جشنواره مستند «سینماحقیقت»، مسئول انتخاب فیلم در پنج دوره متوالی جشنواره فیلم «یاری» سوئد و… را در کارنامه دارد.

بیست و یکمین جشنواره فیلم‌های آسیایی رُم «آسیاتیکا» ایتالیا ۱۸ تا ۲۲ دسامبر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پاسخ به سوالات رایج و ابهامات واکسن کرونا

د دسامبر 14 , 2020
استاد تمام ویروس‌شناسی پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی به سوالات رایج در رابطه واکسن کرونا همچون میزان ایمنی حاصل از عفونت طبیعی در مقایسه با تزریق واکسن، … و برخی ابهامات دیگر پاسخ داد. دکتر سیدعلیرضا ناجیبا اشاره به آخرین اخبار و مسایل مرتبط با واکسن کرونا، اظهار کرد: […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000