واکنش توئیتری عطاءالله مهاجرانی به درگذشت یکی از رهبران ‌انجمن حجتیه

سیاسی/ سیاست داخلی 5fd7194c84432_2020-12-14_11-20 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت اصلاحات در توئیتی از فوت یک عضو انجمن حجتیه خبر داد.

سیدعطاالله مهاجرانی با بازنشر توئیت یک کاربر که نوشته بود: «مهندس سید حسین سجادی از خدمتگزاران قدیمی امام زمان(عج) و از رهبران انجمن حجتیه و از شاگردان نزدیک مرحوم آیت الله حلبی دقایقی پیش به رحمت خدا رفت!» در توئیتی نوشت: «رحمت الله علیه. در دوران نوجوانی و جوانی با مهندس سید حسین سجادی آشنا شدم. گاه برای سخنرانی نیمه شعبان به اراک می‌آمد و یا در جلسات انجمن مشهد به هنکام سفر زیارتی ایشان را می‌دیدم. وجودی عزیز، پرجذبه و سخنانی که همیشه از سوز دل تاب داشت و دستمالی خیس اشک و صدایی خوش آوا و آسمانی.»

گفتنی است که انجمن حجتیه با هدف اصلی، دفاع از اسلام در مقابل بهائیت و تلاش برای فراهم کردن زمینه ظهور امام عصر در سال ۱۳۳۲ تشکیل شد. رهبری این تشکل با یک روحانی شیعه به نام شیخ محمود حلبی بود. حلبی این گروه را در سال ۱۳۶۲ پس از اتهام به تهدید امام خمینی و متهم‌شدن به خیانت و ارتجاع، منحل کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بابا پنجعلی هم با حذف سارا و نیکا از سریال «پایتخت» مخالفت کرد

د دسامبر 14 , 2020
علیرضا خمسه که نقش بابا پنجعلی را در سریال «پایتخت» برعهده داشت، با یک بیت شعر از سعدی، با حذف سارا و نیکا از این مجموعه تلویزیونی، مخالفت کرد. پس از انتشار خبر حذف سارا و نیکا فرقانی‌اصل از فصل هفتم «پایتخت»، برخی دیگر از بازیگران این سریال، نسبت به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000