کرملین: پوتین در مخفیگاه نیست

سیاسی/ بین الملل 5fd648781dcb4_5fd648781dcb8 سخنگوی کرملین امروز، یکشنبه شایعات درباره اقامت رئیس‌جمهوری این کشور در مخفیگاه را رد و تاکید کرد، پوتین به حدی که برای سلامتی‌اش ضروری باشد، تحت تست‌های کرونا قرار می‌گیرد.

در فیلم مستند "ویروس خطرناک… سال نخست" به کارگردانی خبرنگار روس نائله عسکرزاده، دیمیتری پسکوف، سخنگوی کاخ کرملین درباره این‌که آیا ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهوری روسیه از ترس ابتلا به کرونا در یک مخفیگاه به سر می‌برد و از آنجا دستوراتش را می‌دهد، گفت، هرگز. پوتین در مقر اقامت خود در حومه مسکو اقامت دارد و در آنجا زندگی می‌کند و از همان جا بسیار کار انجام می‌دهد و از آنجا به کرملین می‌رود و از آنجا نیز پروازهای هوایی‌اش را انجام می‌دهد.

پسکوف درباره این‌که آیا پوتین تحت تست‌های روزانه کرونا قرار می‌گیرد یا نه تاکید کرد: آزمایش‌ها به اندازه‌ای که سلامت او ایجاب کند، انجام می‌شوند، نه کمتر نه بیشتر.

سخنگوی کرملین تصریح کرد، پوتین پزشکان و متخصصانی در زمینه پاندمی و کارشناسانی دارد که برنامه‌ فعالیت‌های رئیس‌جمهوری را از لحاظ پزشکی تنظیم می‌کنند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قنادی‌ها در گروه شغلی یک قرار گرفتند/ می‌توانند در مناطق قرمز فعالیت کنند

ی دسامبر 13 , 2020
طبق اعلام اتاق اصناف، صنف دارندگان قنادی-شیرینی فروشی و کافه قنادی در اولویت گروه شغلی یک قرار گرفت و فعالان این صنف مشروط بر عدم پذیرش حضوری مشتری در محل، می‌توانند در مناطق قرمز نیز فعالیت کنند. سعید ممبینی، رئیس اتاق اصناف ایران ضمن اعلام این خبر، گفت که در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000