گروهک تروریستی جیش العدل اعدام روح الله زم را محکوم کرد

سیاسی/ بین الملل 5fd631c7e6a2f_2020-12-13_18-52 گروهک تروریستی جیش العدل که چندین مورد اقدام تروریستی علیه کشورمان در کارنامه خود دارد، طی بیانیه ای اعدام روح الله زم را محکوم و اعلام کرد که وی در موارد مختلف با این گروهک همکاری داشته است.

گروهک تروریستی جیش العدل طی بیانیه‌ای اعدام روح الله زم را محکوم و تصریح کرد که وی «در مواقع ضروری، بطور متعدد به کمک سازمان جیش العدل آمده بود.»

گروهک جیش العدل یکی از گروهک های تروریستی فعال در جنوب شرق ایران (مستقر در پاکستان) است که تاکنون چندین بار اقدام به انجام عملیات های تروریستی و انتحاری در خاک ایران کرده است.

ازجمله اقدامات تروریستی این گروهک می‌توان به شهادت چند تن از نیروهای سپاه در شهریور 91، ربودن مرزبانان ایرانی در بهمن 92، به شهادت رساندن 8 تن از مرزبانان نیروی انتظامی در فروردین 94، به شهادت رساندن 9 مرزبان ایرانی در اردیبهشت 96 در میرجاوه و انفجار اتوبوس کارکنان سپاه زاهدان در بهمن 97 اشاره کرد که منجر به شهادت 27 نفر شد.

روح الله زم مدیر کانال تلگرامی آمدنیوز بود که با انتشار اخبار کذب و تشویش اذهان عمومی، اقدام به شکل‌دهی و سازماندهی اغتشاشات می‌کرد. وی یک بار در سال 88 نیز به‌دلیل همکاری با اغتشاش‌گران دستگیر شد.

روح‌الله زم 22 مهر 98 در خارج از ایران دستگیر و به کشور بازگردانده شد. او پس از حضور در چند جلسه دادگاه، به اتهام موارد متعدد ازجمله افساد فی الارض و اقدام علیه امنیت ملی، به اعدام محکوم شد و حکم او روز گذشته به اجرا درآمد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

حمایت مهناز افشار و همسر سابقش از روح الله زم

ی دسامبر 13 , 2020
مهناز افشار در یک پست اینستاگرامی از همسر سابقش حمایت کرد و همسرش با حمایت از روح الله زم، به آن واکنش نشان داد. مهناز افشار در یک پست اینستاگرامی برای همسرسابقش نوشت: لیانا به داشتن پدری چون تو از گذشته تا امروز و تا همیشه افتخار خواهد کرد. یاسین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000