آماده احیای گفتگوی ملی فلسطین هستیم

سیاسی/ بین الملل 5fd60257f1c2a_5fd60257f1c2d جنبش مقاومت اسلامی حماس آمادگی خود را برای احیای گفتگوی ملی و جامع فلسطین با هدف دستیابی به اتحاد ملی اعلام کرد.

حسام بدران، از رهبران جنبش حماس یک روز پس از درخواست پنج گروه فلسطینی برای تداوم گفتگوی ملی جهت پایان یافتن دودستگیها گفت: بر موضع ثابت خود در مورد وحدت و آمادگی برای ادامه گفتگوی ملی با هدف دستیابی به اتحاد و بازسازی نهادهای ملی فلسطین از جمله سازمان آزادی بخش بر اساس مشارکت تاکید می‌کنیم.

روز شنبه پنج گروه‌ فلسطینی خواهان ازسرگیری گفتگوی ملی و توقف هماهنگی امنیتی با رژیم صهیونسیتی و نیز تشکیل رهبری ملی یکپارچه برای مقاومت مردمی شدند.

این گروه‌ها درخواست کردند، دور جدیدی از نشست دبیرکل‌ها برای تکمیل گفتگوی ملی فراگیر تشکیل شود تا دودستگی پایان یافته و وحدت ملی حاصل شود و نهادهای فلسطین بر اساس شراکت ملی بازسازی شوند.

حماس ابتدای ماه دسامبر اعلام کرده بود، به دلیل برقراری مجدد روابط میان تشکیلات خودگردان فلسطین و رژیم صهیونیستی، روند آشتی ملی متوقف شده اما هنوز کاملا شکست نخورده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیات ثبت نام جدید وام کرونا

ی دسامبر 13 , 2020
بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا، مشاغل و کسب و کارهای حوزه ورزشی و فرهنگ و هنر تا پایان دی ماه برای ثبت نام وام کرونا مهلت دارند. در ادامه حمایت دولت از صاحبان مشاغل و کسب وکارهای شدیدا آسیب دیده از کرونا، ستاد مقابله با کرونا پرداخت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000