دستگیری دو مرد در جزیره “رودس” یونان به ظن جاسوسی

سیاسی/ بین الملل 5fd6024a86289_5fd6024a8628b پلیس یونان اواخر روز شنبه اعلام کرد دو مرد یونانی در جزیره "رودس" به ظن جاسوسی علیه این کشور دستگیر شده‌اند.

پلیس مشخص نکرده جاسوسان به نمایندگی از چه کسی در حال جاسوسی ادعایی بوده‌اند.

پلیس در بیانیه‌ای اعلام کرد یکی از مظنونان در یک کنسول‌گری واقع در این جزیره مشغول به فعالیت بوده در حالی که دیگری از کارکنان یک کشتی مسافربری مسیر بین رودس و جزیره "کاستلوریزو" بوده است.

هر دو جزیره در نزدیکی ساحل ترکیه قرار دارند.

یک مقام ارشد پلیس اظهار کرد یکی از مظنونان متهم به تصویربرداری از نیروهای مسلح یونان در دریای اژه بوده است.

مظنونان دستگیر شدند اما همان‌گونه که در یونان معمول است، در بازداشت به سر نمی‌برند و در انتظار تحقیقات هستند.

یونان و ترکیه دارای اختلاف دیرینه‌ای بر سر حقوق اکتشافی در دریای مدیترانه هستند که از لحاظ دارا بودن منابع انرژی، غنی تلقی می‌شود.

تنش‌های بین این دو کشور در ماه اوت، زمانی که آنکارا کشتی اکتشافات لرزه‌ای را به آب‌های مورد ادعای یونان فرستاد، تشدید شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیام‌‌های محوشونده به اینستاگرام اضافه شد

ی دسامبر 13 , 2020
به‌نظر ‌‌می‌رسد که اینستاگرام بالاخره عرضه قابلیت پیام‌‌های محوشونده خود را که با عنوان Vanish Mode شناخته ‌‌می‌شود، آغاز کرده است. قابلیت پیام‌‌های محوشونده در ماه گذشته میلادی برای کاربران فیس‌بوک ارائه شد و اکنون تعداد زیادی از کاربران اینستاگرام نیز به آن دسترسی پیده کرده‌اند. پیام‌های محوشونده اینستاگرام شبیه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000