کاهش آمار کرونا از اهداف طرح شهید سلیمانی است

کاهش آمار کرونا از اهداف طرح شهید سلیمانی است

رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی گفت: کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و آمار بستری شدگان از اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، پیرحسین کولیوند، روز یکشنبه در جلسه ای که به صورت ویدئو کنفرانس با روسای مراکز اورژانس سراسرکشور برگزار شد، اظهار کرد: طرح شهید سلیمانی در قالب بیماریابی، جداسازی و ارتقای دانش مردم در راستای کاهش تلفات اجرا می‌شود.

وی افزود: بیماران مبتلا به کرونا و آن‌هایی که امکان قرنطینه و جداسازی شان در منزل وجود ندارد به مراکز اقامتی منتقل و در این مراکز مستقر می‌شوند. تمام دستگاه‌ها همه ظرفیت‌های خود را برای اجرای این طرح به کار گرفته اند و اغلب هتل‌ها و مهمان سراها برای استقرار مبتلایان در اختیار ما قرار داده شده‌اند.

رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی بیان کرد: در مرحله اول اولویت ما استفاده از ظرفیت هتل، خوابگاه و اتاق‌هاست و در صورت نیاز ما از ظرفیت سالن‌های ورزشی، شبستان‌ها و زائرسراها استفاده می‌کنیم.

کولیوند ادامه داد: ما در مراکز مراقبتی سلامت، علاوه بر اسکان بیماران، خدماتی مانند کنترل بیماری توسط پزشک نیز انجام می‌دهیم. اگر در حین اسکان، بیماران دچار مسئله خاصی شدند، توسط اورژانس به بیمارستان منتقل خواهند شد. در مراکز مراقبتی سلامت فقط امور قرنطینه انجام می‌شود.

وی تصریح کرد: تمام مراکز بهداشتی درمانی خدمات را به بیماران ارائه می‌دهند و حتی درمانگاه‌های مساجد نیز خدمات بهداشتی و درمانی به مردم و بیماران ارائه می‌دهند. هزینه‌های این طرح در شهرهای مختلف متفاوت است و شرایط جمعیتی در هر استان با مناطق دیگر فرق می‌کند، اما به طور کلی مردم هیچ هزینه‌ای را پرداخت نمی‌کنند.

رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح شهید سلیمانی افزود: در مراکز مراقبتی سلامت، معاینات پزشکی و کارهای درمانی بر اساس دستورالعمل‌ها انجام می‌شود و حتی منوی غذای افراد بر اساس برنامه غذایی متخصصان تغذیه است.

وی ادامه داد: در مراکز مراقبتی سلامت نیازی به حضور همراه نیست و تمام کارهای مبتلایان توسط نیروهای ما انجام می‌شود. ما در حال بیماریابی و جداسازی مبتلایان به بیماری کرونا هستیم. یکی از اهداف این طرح، تشدید دستورالعمل ها، فرهنگ سازی، آموزش و حفاظت از گروه‌های آسیب پذیر مانند مادران باردار است.

کولیوند گفت: کاهش تعداد مبتلایان به کرونا و آمار بستری شدگان از دیگر اهداف اجرای طرح شهید سلیمانی است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

داستان سایت‌های شرط‌بندی و درآمدهای هنگفت آن

ی دسامبر 13 , 2020
بازار شرط‌بندی و درآمد مفت و هنگفتی که برای صاحبان این سایت‌ها به ارمغان می‌آورد به قدری زیاد است که حتی چهره های مطرح هنری همچون شادمهر عقیلی را نیز به این سمت جذب کرده است. فرشید امیر شقاقی معروف به مونیتگو، یکی از مدیران و صاحبان سایت های شرط […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000