خرید زمین در خوزستان از سوی خارجی‌ها کذب محض است

سیاسی/ دولت 5fd5d04aba0af_2020-12-13_11-56 استاندار خوزستان با بیان اینکه خرید زمین در خوزستان از سوی خارجی‌ها کذب محض است، گفت: افزایش قیمت زمین یا ملک در استان خوزستان تابعی از افزایش قیمت‌ها در کل کشور بوده است.

غلامرضا شریعتی با اشاره به اخباری مبنی بر اینکه خرید زمین از سوی خارجی‌ها در خوزستان باعث افزایش سرسام آور قیمت زمین در این استان شده است، اظهار داشت: خرید زمین در خوزستان از سوی خارجی‌ها کذب محض است.
وی با طرح این پرسش که منظور از خارجی‌ها در این شایعه دقیقا اتباع کدام کشور است؟، ادامه داد: افزایش قیمت زمین یا ملک در استان خوزستان تابعی از افزایش قیمت‌ها در کل کشور بوده است.

استاندار خوزستان تاکید کرد: زمانی که قیمت مسکن به یکباره در تهران افزایش داشت، قیمت زمین و مسکن در خوزستان تغییری نکرد، اما پس از آن با افزایش نسبی قیمت‌ها در برخی نقاط روبرو بودیم.

شریعتی با بیان اینکه اهواز یک شهر قدیمی است که تمام نقاط آن محصور و مشخص است و جایی برای پیشرفت ندارد، گفت: در هفته‌های اخیر افزایش و یا تورم یکباره و خیلی زیاد در بخش مسکن و زمین در این استان گزارش نشده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت تخم مرغ درب مرغداری به کیلویی ١٥ تومان رسید

ی دسامبر 13 , 2020
سخنگوی اتحادیه سراسری مرغداران میهن با بیان اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری ١٥ هزار تومان است،گفت: قیمت تخم مرغ طی روزهای اخیر تقریبا ثابت مانده است. ناصر نبی پوربا بیان اینکه میانگین قیمت هر کیلوگرم تخم مرغ درب مرغداری ١٥ هزار تومان است، گفت: قیمت تخم […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000