مهدی یراحی، «لاکپشت» را به بهرام بیضایی تقدیم کرد

5fd507914174e_5fd507914175a مهدی یراحی، خواننده پاپ کشورمان که زاده اهواز است و به دو زبان فارسی و عربی می‌خواند، تازه‌ترین اثر خود را به بهرام بیضایی، هنرمند سرشناس سینما و تئاتر کشورمان تقدیم کرد.

مهدی یراحی، قطعه «لاک پشت» را که به‌تازگی خوانده است، به بهرام بیضایی تقدیم کرد.

بهرام بیضایی کارگردان سینما و تئاتر، از فیلمسازانِ صاحب‌سبک و معتبر و از نویسندگان و اندیشمندان برجسته نمایش و ادبیات نوین فارسی به‌شمار می‌رود.

بعضی از نمایشنامه‌های این هنرمند، به انگلیسی، عربی، فرانسوی، اسپانیایی، آلمانی، ترکی و زبان‌های دیگری درآمده و در آسیا و اروپا و آمریکای شمالی چاپ و اجرا شده ‌است.

«رگبار»، «غریبه و مه»، «کلاغ»، «چریکه تارا»، «مرگ یزدگرد»، «باشو، غریبه‌ کوچک»، «شاید وقتی دیگر»، «مسافران»، «سگ کشی»، «وقتی همه خواب بودیم» و … از جمله آثار سینمایی این نویسنده و کارگردان هستند.

ترانه «لاک پشت» را مونا برزویی سروده، آهنگ این اثر را مهدی یراحی ساخته و تنظیمش کار مهدی یراحی و کوشان حداد است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی:‌ وضعیت عمومی آیت‌الله مساعد ‌شد‌/ روند درمان در منزل ادامه دارد

ش دسامبر 12 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت: دعا و توسلات مردم عزیز را موثر دیده‌ایم از این نظر که شکر خدا شرایط آیت‌الله مصباح یزدی مساعد و تثبیت‌شده است. وی افزود: این عالم ربانی در منزل تحت مراقبت تیم پزشکی قرار دارند. مسئول دفتر آیت‌الله مصباح یزدی گفت‌وگویی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000