اصلاح‌طلبان نامزد “کاملا اصلاح‌طلب” برای ۱۴۰۰ معرفی می‌کنند / پایداری‌ها با وزیر احمدی‌نژاد به میدان می‌آیند / محسن رضایی بار دیگر کاندیدا خواهد شد؟

سیاسی/ انتخابات 5fd4f10c5ae74_2020-12-12_20-04 با توجه به پایان انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و مشخص شدن پیروز انتخابات تب انتخابات ۱۴۰۰ در ایران چند روزی است که داغ شده و رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌ها این روزها در حال توصیف فضای انتخابات هستند.

خبر فوری مروری داشته بر مهمترین عناوین خبرهای انتخاباتی امروز که می‌خوانیم:

سید مصطفی هاشمی طبا در گفتگو با روزنامه آرمان ملی گفته است برخی افراد که نامشان برای حضور در انتخابات مطرح می‌شود تاکنون یک مدرسه را نیز اداره نکرده اند. وی در ادامه گفته، اگر مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری مانند انتخابات مجلس گذشته باشد شرایط به سمتی خواهد رفت که یک چهره اصولگرا به ریاست جمهوری برسد.

روزنامه اعتماد هم در گزارشی در صفحه اول خود از زنگنه به عنوان شيخ‌الوزرا یاد کرد و از وی به عنوان یکی از گزینه های احتمالی ریاست جمهوری نام برد. این درحالیست که سن و سال بالای زنگنه بعید است به او امکان شرکت در انتخابات بدهد.

روزنامه شرق هم از ورود رسمی کارگزاران به انتخابات خبر داده و عنوان کرده است که جلسات کمیته سیاسی این حزب درباره انتخابات ۱۴۰۰ به طور مستمر در حال برگزاری است.

در مقاله دیگر روزنامه شرق به گزینه های جبهه پایداری در انتخابات پرداخته و نوشته است که در جبهه پایداری بر سر جلیلی به توافق نرسیده‌اند و ممکن است با علی نیکزاد وارد رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری شود.

از سمت دیگر کواکبیان با روزنامه مردم سالاری مصاحبه ای تفشیلی انجام داده و بیان کرده، اصلاح طلبان با نامزد کاملا اصلاح طلب شرکت می‌کنند و دیگر از نامزدهای احزاب دیگر حمایت نمی‌کنند. وی همینطور گفته است که اصولگرایان به دنبال مشارکت پایین در انتخابات هستند و به کنایه گفته، آنها حاضرند به خاطر یک دستمال قیصریه را آتش بزنند.

روزنامه ابتکار نیز در گزارشی به تعداد بالای اسم‌های انتخاباتی کنایه زده و عنوان کرده که مینی بوسی از کاندیداها می‌خواهند برای تکیه زدن بر کرسی ریاست پاستور باهم به رقابت برخیزند.

این روزنامه بیان کرده که ضرغامی و قالیباف و محسن رضایی در حال آماده کردن خود برای رقابت های ریاست جمهوری هستند و نوبخت و رئیسی هم قصد شرکت در انتخابات را ندارند.

و در نهایت، روزنامه جمهوری اسلامی در واکنش به احتمال کاندیداتوری محسن رضایی نوشته است که این سردار، تاکنون بارها کاندیدای ریاست جمهوری شده ولی نتوانسته رأی مردم را کسب کند، یعنی مردم به او گفتند به شما نیاز نداریم!

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بودجه بلاتکلیف، اقتصاد سردرگم

ش دسامبر 12 , 2020
راه حل مشکلات اقتصاد ایران باید درونی باشد نه متکی به بیگانه، اما تکیه به توانمندی داخلی نیز مغایر با ماجراجویی و ایجاد ناامنی در اقتصاد و بازارهای سرمایه گذاری است. لایحه بودجه سال ۱۴۰۰ کشور، با حواشی فراوان ازسوی دولت تقدیم مجلس شد و با توجه به برگزاری انتخابات […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000