«بهرام بیضایی و وقتی همه خوابیم»

5fd4d6781554e_5fd4d67815550 کتاب «بهرام بیضایی و وقتی همه خوابیم» به کوشش علیرضا کاوه منتشر شد.

این کتاب با آثار و گفتارهایی درباره فیلمِ آخر بهرام بیضایی با مقالاتی از جهانبخش نورایی، امیرحسین سیادت، سهند عبیدی و علیرضا کاوه و همچنین گفت‌وگوهای حمید امجد و امید روحانی و علیرضا کاوه با این فیلم‌ساز و نویسنده و دو نوشته از خود او توسط انتشارات نیلا منتشر شده است.

در معرفی کتاب «بهرام بیضایی و وقتی همه خوابیم» عنوان شده است: اکنون، ۱۰ سال پس از نخستین نمایش فیلم «وقتی همه خوابیم» در زمستان ۱۳۸۷، با فاصله‌ای زمانی از سلسله‌ بازتاب‌ها و واکنش‌ها و بحث و جدل‌های برخاسته از نمایش آن در بیست‌وهفتمین جشنواره‌ فیلم فجر، و با تجربه‌ این سال‌ها در سینمایی که از منظر بسیاری کسان، در وجود مختلفی، هر روز بیشتر به تجسم این فیلم از مناسبات بیرونی و تاثیرشان بر ساختار درونی تولیداتش شبیه شده ــ تا آن‌جا که کسانی «وقتی همه خوابیم» را نوعی پیشگویی درباره‌ سینما در سال‌های بعد از خودش دانسته‌اند ــ می‌توان بار دیگر، و این‌بار فارغ از آن فضای پیرامونی، به این فیلم نگریست.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

تاریخ اکران جدید فیلم‌های دیزنی اعلام شد

ش دسامبر 12 , 2020
کمپانی دیزنی، زمان اکران جدیدترین فیلم‌های خود از جمله «مرد آزاد» و «آنتلرز» را اعلام کرد. به گزارش خبر فوری به نقل از هالیوود ریپورتر، کمپانی دیزنی تاریخ‌ انتشار برخی محصولات خود را تغییر داده است. به این ترتیب، انتشار فیلم «مرد شاه» که پیش در آمدی بر فیلم سینمایی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000