چهره سال ۲۰۲۰ مجله تایم معرفی شد

5fd48a1d5fd21_2020-12-12_12-45 هفته‌نامه آمریکایی تایم، رئیس جمهوری برگزیده آمریکا و معاون او را به عنوان چهره‌های سال ۲۰۲۰ معرفی کرد.

جو بایدن و کملا هریس که در انتخابات اخیر ریاست جمهوری آمریکا دانلد ترامپ را کنار زده و پیروز شده بودند، در رقابت برای کسب عنوان چهره سال هفته‌نامه تایم هم در حالیکه رقیبی سرسخت چون ترامپ را پیش رو داشتند اما در نهایت موفق شدند در مرحله پایانی از سد سه رقیب دیگر گذشته و لقب چهره سال مجله تایم را از آن خود کنند.


دکتر آنتونی فائوچی (نفر اول کارگروه مدیریت کووید-۱۹ در کاخ سفید که همواره در کشاکش با ترامپ بوده) و پزشکان و پرستاران خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا و جنبش مبارزه با بی‌عدالتی نژادی دیگر نامزدهای نهایی چهره سال هفته‌نامه تایم در رقابت با زوج بایدن-هریس و ترامپ بودند. بایدن با کسب بیش از ۸۱ میلیون رای (هفت میلیون رای بیشتر از رئیس‌جمهور فعلی آمریکا) انتخابات ریاست جمهوری آمریکا را برد و هریس هم نقشی اساسی در پیروزی نامزد دموکرات در برخی ایالت‌های خاکستری داشت.

ترامپ از زمان ورود به کاخ سفید هر سال جزو نامزدهای چهره سال مجله تایم بوده و سال ۲۰۱۶ توانست این عنوان معتبر و نمادین را به دست آورد. باراک اوباما، رئیس جمهور پیشین آمریکا هم در سال ۲۰۱۲ چهره سال تایم شده بود.

سال گذشته این عنوان به گرتا تونبرگ، نوجوان فعال زیست‌محیطی اهل سوئد رسید.

تایم امسال گروه پاپ کره‌ای BTS را سرگرم‌کننده سال و لبران جیمز، فوق‌ستاره بسکتبال آمریکا و جهان را به عنوان ورزشکار سال معرفی کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

محمد تراب‌نیا درگذشت

ش دسامبر 12 , 2020
رییس هیأت مدیره انجمن صنف دستیاران کارگردان از درگذشت یکی از پیشکسوتان این صنف و تشییع او در روز دوشنبه ۲۴ آذر خبر داد. دانش اقباشاوی گفت: متأسفانه روز گذشته آقای محمد تراب نیا از پیشکسوتان فرهیخته و قدیمی صنف برنامه‌ریزان و دستیاران کارگردان سینما از دنیا رفتند و در […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000