لانه‌های ویروس کرونا کدامند؟

5fd3c34336c8d_2020-12-11_22-36

این سوالی است که شاید غیر از عموم مردم، حتي خیل افرادي که تصور می‌کنند بخوبی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کرده اما باز هم به کرونا مبتلا شدند، در ذهن دارند.

از ویژگی‌هایی که انواع ویروس‌ها را قدرتمندتر می‌سازد، وجود لایه‌های محافظتی مقاوم در آن‌ها برای بقا در خارج از بدن میزبان است؛ این لایه‌ها باعث می‌شوند که ویروس در شرایط سخت، مثل قرار گرفتن در محیط های غیرزیستی مانند سطح پوست، سطوح غیرجاندار و غیره، مقاومت بیشتری داشته باشند.

بر اساس نتایج تحقیقات محققان، با توجه به احتمال آلودگی سطوح و ماندگاری ویروس کرونا روی آنها از 24 ساعت تا سه روز و نیز به منظور تامین آرامش روانی افراد، لازم است افراد بهداشت فردی را در استفاده از مواد غذایی بسته بندی شده، پوشاک دست دوم و وسایل ارتباطی که جزو لانه های ویروس کرونا هستند، رعایت کنند.
دانشگاه جانز هاپکینز در زمینه نحوه استفاده از مواد غذایی بسته بندی شده توصیه می کند بعد از شستشوی دست ها، محتویات داخل بسته بندی به ظرف یا پلاستیک تمیز دیگری منتقل و پلاستیک یا ظرف بسته بندی دور انداخته شود.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

نه "دارک" اول است، نه "قطار پول"!/ نتفلیکس و پربیننده‌ترین فیلم‌ها و سریال‌های خارجی زبان

ج دسامبر 11 , 2020
نتفلیکس لیست فیلم و سریال‌های خارجی زبانی که در آمریکا بیشترین بیننده را داشتند منتشر کرد. نتفلیکس لیست فیلم و سریال‌های خارجی زبانی که در آمریکا بیشترین بیننده را داشتند به شرح زیر منتشر کرد:پر بیننده‌ترین فیلم‌های خارجی زبان :1. The Platform (محصول اسپانیا)2. Lost Bullet (محصول فرانسه)3. Rogue City […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000