«بن افلک» بازیگر «جرج کلونی» می شود

5fd38a2cad57c_5fd38a2cad57e بن افلک برای بازی در فیلم بعدی جرج کلونی در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبر فوری به نقل از ورایتی، فیلم بعدی جرج کلونی که نسخه‌ای اقتباسی از داستان جی‌آر مورینگر درباره بزرگ شدن است احتمالاً با بازی بن افلک ساخته می‌شود.

این فیلم اقتباسی با عنوان «بار تندر: یک خاطره» برای آمازون استودیوز ساخته می‌شود.

افلک و کلونی با همدیگر به عنوان تهیه‌کنندگان «آرگو» همکاری کرده بودند.

کلونی و هسلاو شریک او به عنوان تهیه کنندگان این فیلم در کمپانی «اسموک‌هاوس پیکچرز» همکاری می‌کنند.

در ماه جولای اعلام شد که این پروژه وارد مرحله تولید شده است.

ویلیام موناهان که برنده جایزه اسکار برای بهترین فیلمنامه اقتباسی برای «مردگان» شده بود فیلمنامه این فیلم را می‌نویسد.

کتاب مورینگر که سال ۲۰۰۵ منتشر شد در مورد نویسنده‌ای است که وقتی کودک بود به دنبال یک نفر می‌گشت تا جانشین پدرش شود. پدر او یک دی‌جی اهل نیویورک بود که پیش از اینکه پسرش زبان باز کند، ناپدید شد. وقتی پسر نتوانست ردپایی از پدرش در رادیو پیدا کند، در یک کافه با «عمو چارلی» آشنا می‌شود و دوستان جدیدی از طریق او پیدا می‌کند که با آنها می‌تواند درباره چیزهایی که برایش جالب هستند، صحبت کند.

کلونی پس از کارگردانی «سابربیکن» در سال ۲۰۱۷ به سراغ این فیلم رفته است. وی سازنده فیلم‌های دیگری هم بوده که «اعترافات یک ذهن خطرناک»، «شب خوش و موفق باشی»، «کلاه چرمی‌ها»، «نیمه ماه مارس» و «مردان آثار یادبود» را دربرمی‌گیرد. او کارگردانی فیلم پساآخرالزمانی «آسمان نیمه شب» را هم انجام داده که هنوز اکران نشده است. وی کارگردان و تهیه کننده چند قسمت از سریال «تبصره ۲۲» هم بود.

افلک پس از طی کردن دوران ترک الکل، اوایل سال با درام ورزشی «راه برگشت» دیده شد. تابستان امسال نیز اندی موسکیتی کارگردان اعلام کرد وی بار دیگر در نقش بتمن در فیلم «فلش» ظاهر می‌شود. وی همچنین تریلر «دیپ واتر» و درام ریدلی اسکات با عنوان «آخرین دوئل» را در دست اکران دارد. او همچنین نویسندگی و کارگردانی فیلمی با اقتباس از «خداحافظی بزرگ: محله چینی‌ها و سال‌های پایانی هالیوود» را بر عهده گرفته است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیش‌بینی قیمت طلا در هفته آتی/ «مردم به جای آجیل طلا بخرند»

ج دسامبر 11 , 2020
نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران می‌گوید: تقاضای مردم برای خرید و فروش طلا اندکی بیشتر شده است. با وجود افزایش تقاضا، اگر انس جهانی طلا تا شب یلدا تغییر نداشته باشند بازار طلا در هفته پایانی آذر روند آرامی دارد. به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر، […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000