نمایندگان، یک‎صدا علیه اظهارات اردوغان

سیاسی/ مجلس 5fd39b50f24e7_2020-12-11_19-46 نمایندگان فعلی مجلس شورای اسلامی یک صدا علیه رجب طیب اردوغان و اظهارات تفرقه افکنانه اش دست به واکنش زدند.

اظهارات برخی نمایندگان مجلس به شرح زیر است:

– متفکر آزاد، نماینده تبریز: اردوغان به سرنوشت چشم ناپاکان به ایران مثل صدام دقت کند، سیلی ملت ایران آنقدر آذرخش‎وار است.

– اله‎وردی، نماینده ورزقان: خواب و خیال‌های نوعثمانی‌گری تعبیر نخواهد شد. اردوغان یادش رفته که اگر ایران نبود الان چه سرنوشتی داشت.

– یوسفی، نماینده مردم اهواز: آخرین حاکمی که آرزوی الحاق بخشی از ایران به خاک خود را داشت را از لانه موش بیرون کشیدند. آقای اردوغان به جای شعر، کمی تاریخ بخوانید.

– نظرى، نماینده خلخال: اساتید تاریخ و صاحبان کرسی‌های علمِ سیاست در ترکیه به اردوغان یادآوری کنند که آذربایجان متعلق به کجا بود.

– رحيمى، نماینده تربت جام: اگر بنا بر ادعای تاریخی باشد بخش‎های زیادی از ⁧جهان روزگاری تحت سیطره ایران بوده‎اند.

– مطهری، نماینده گرمسار: اردوغان دچار ⁧توهمات صدامی⁩ شده و بهتر است تاریخ هشت سال دفاع ما از سرزمینمان را مطالعه کند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

الن دی جنرس، مجری محبوب تاک شو به کرونا مبتلا شده است

ج دسامبر 11 , 2020
الن دی جنرس، مجری و کمدین ۶۲ ساله امریکایی که با تاک شوی روزانه الن، به موفقیت و شهرت زیادی رسیده، اعلام کرد تست کرونایش مثبت شده است. یکی دیگر از افراد مشهور امریکایی به کوید ۱۹ مبتلا شده است. الن دی جنرس، مجری و کمدین ۶۲ ساله امریکایی که […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000