واکنش مکرون به احتمال تحریم ترکیه توسط اتحادیه اروپا

سیاسی/ بین الملل 5fd35862ae726_5fd35862ae72a رئیس جمهوری فرانسه در نشست سران اتحادیه اروپا در بروکسل که یکی از محورهای اصلی آن بررسی روابط با آنکارا است، با اشاره به تحریم‌های اروپا علیه آنکارا تأکید کرد: اتحادیه اروپا هیچ اقدام بی‌ثبات‌کننده‌ای را نمی‌پذیرد.

«امانوئل مکرون» روز جمعه و در جریان دومین روز اجلاس سران کشورهای عضو اتحادیه اروپا (شورای اروپا) که با حضور رئیس کمیسیون اروپا، رئیس شورای اروپا و رهبران ۲۷ کشور عضو اتحادیه برگزار شد اظهار داشت: تحریم‌های جدید ترکیه نشان می‌دهد که اتحادیه اروپا هیچ اقدام بی‌ثبات‌کننده‌ای را نمی‌پذید.

او گفت: ما در ماه اکتبر گذشته به ترکیه فرصت دادیم اما این کشور به تحریکات خود ادامه داد.

اجلاس دو روزه سران اتحادیه اروپا با محوریت برگزیت، بحران کرونا و روابط با ترکیه از صبح روز پنجشنبه در بروکسل آغاز شده است. امروز دومین روز این نشست است.

سران اتحادیه اروپا در حالی برای تصمیم‌گیری در خصوص مناقشه ترکیه و یونان تشکیل جلسه داده‌اند که به اذعان کارشناسان اعمال فشار علیه آنکارا نمی‌تواند به اختلافات پایان دهد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

«سحر تبر» به ۱۰ سال حبس محکوم شد

ج دسامبر 11 , 2020
سحر تبر از شاخ‌های اینستاگرام به تحمل ده سال حبس محکوم شد. سحر تبر دختر ۱۹ ساله که مهر ماه سال 98 در بازداشت به سر می برد، با اعتراض به حکم دادگاه امیدوار است مورد عفو قرار گیرد. فاطمه خویشوند معروف به سحرتبر گفت: «در دادگاه محاکمه شدم و […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000