واکنش‌ آخوندی به مصوبه اخیر مجلس درباره پروتکل‌های الحاقی

سیاسی/ سیاست داخلی 5fd257372bbdb_2020-12-10_20-43 وزیر سابق مسکن و استاد دانشگاه تهران نسبت به مصوبه مجلس درباره پروتکل‌های الحاقی واکنش نشان داد.

عباس آخوندی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:

«‏در برابر تصویب طرح بی‌مسمّای اقدام راهبردی لغو ‎تحریم‌ها در ‎مجلس باید گفت: به کجا چنین شتابان؟ با ‎منافع ملی ایران چه می‌کنید؟ این چه بازی با روح و روان ‎ملت است؟ تحمیل اراده‌ی ‎اقلیت تا چه حد؟ آیا هیچ آگاهی از شرایط ‎اقتصاد ایران و سختی ‎معیشت مردم دارید؟

‏فحوای اطلاعیه دبیرخانه شورای امنیت ملی درباره طرح به اصطلاح لغو تحریم‌ها حاکی از آن است که شورا هیچ مصوبه رسمی در باره متن این مصوبه نداشته و هر چه بوده در حد رایزنی‌های اولیه بوده‌ است. ‎رییس‌جمهور بجای عدم ابلاغ آن بهتر است تذکر قانون اساسی هم به ‎مجلس و هم ‎شورای نگهبان بدهد.»

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

جزئیات انتقام بی‌شرمانه از زن ۳۰ساله

پ دسامبر 10 , 2020
نمی دانم چرا در یک حالت جنون آمیز، ماجرای خیانت همسرم را با انتقامی زشت و بی شرمانه پاسخ دادم، به گونه ای که با این رسوایی بزرگ، آبرو و حیثیت خود و خانواده ام را به باد دادم اما ای کاش.. این ها بخشی از اظهارات زن 30 ساله […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000