سعید قطبی‌زاده کارشناس ثابت برنامه‌ی تلویزیونی کتاب‌باز شد

5fd23a865aff2_5fd23a865aff5 اقتباس از آثار ادبی و نمایشی با حضور سعید قطبی زاده، بحث ثابت پنج شنبه ها در کتاب باز می شود.

سعید قطبی زاده منتقد، روزنامه نگار و مدرس سینما، کارشناس ثابت برنامه ی تلویزیونی کتاب باز شد. او هرهفته پنج شنبه ها در گپ وگفت با سروش صحت از اقتباس آثار ادبی و نمایشی در سینما خواهد گفت.
همچنین در بخش دیگری از کتاب باز سوگل مشایخی حافظ شناس، با دومین حضور خود به عنوان میهمان در استودیوی کتاب باز به نکات اخلاقی و تربیتی در اشعار حافظ خواهد پرداخت. او به ده توصیه ی حافظ در قالب شعر برای بهبود زندگیِ امروزِ انسان اشاره و آن ها را بررسی و تحلیل خواهد کرد.
برنامه ی تلویزیونی کتاب باز به کارگردانی و تهیه کنندگی محمدرضا رضائیان و با اجرای سروش صحت، هر هفته شنبه تا پنج شنبه ساعت 19 در شبکه ی نسیم پخش و روز بعد در ساعات یک، 9 و 14 بازپخش می شود.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

واکنش‌ آخوندی به مصوبه اخیر مجلس درباره پروتکل‌های الحاقی

پ دسامبر 10 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی وزیر سابق مسکن و استاد دانشگاه تهران نسبت به مصوبه مجلس درباره پروتکل‌های الحاقی واکنش نشان داد. عباس آخوندی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏در برابر تصویب طرح بی‌مسمّای اقدام راهبردی لغو ‎تحریم‌ها در ‎مجلس باید گفت: به کجا چنین شتابان؟ با ‎منافع ملی ایران […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000