“فارست گامپ” در دنیای واقعی

5fd0ed158ce1a_5fd0ed158ce1c یک مرد ایتالیایی که بعد از دعوا با همسرش برای آرام کردن خود از خانه خارج شده بود، ظرف یک هفته بیش از ۴۵۰ کیلومتر راه رفت.

یک هفته پس از آن که این مرد که در رسانه‌های اجتماعی ایتالیا "فارست گامپ" لقب گرفته از خانه‌‌اش در کومو واقع در شمال ایتالیا خارج شد، پلیس این پیاده‌روی حماسی را در ساحل منطقه فانو در مرکز این کشور متوقف کرد. پلیس او را در حالی پیدا کرد که ساعت ۲ صبح بی‌هدف کنار بزرگراهی ساحلی راه می‌رفت. پلیس بعد از وارد کردن نام مرد در بانک اطلاعاتی خود متوجه شد که همسرش گم شدن او را گزارش کرده است.

پلیس همچنین به خاطر زیر پا گذاشتن محدودیت‌های کرونا این مرد را ۴۰۰ یورو جریمه کرد.

برخی از کاربران در رسانه‌های اجتماعی ایتالیا از پلیس به خاطر جریمه این مرد انتقاد کرده‌اند و کاربری هم او را به خاطر توسل به پیاده‌روی طولانی به جای خشونت در هنگام عصبانیت ستوده‌ است.

محدودیت‌های دوران کرونا و افزایش ساعاتی که زوج‌ها در کنار هم سپری می‌کنند موجب افزایش آمار جدایی و تنش در روابط زوج‌ها در کشورهای مختلف شده است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

بازپس‌گیری حدود ۶ هزار متر مربع از املاک شهرداری از تیم قالیباف/ املاک در اختیار طلایی و همسر قالیباف به شهرداری بازگردانده شد

چ دسامبر 9 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی شهردار تهران گفت: املاک در اختیار طلایی نماینده سابق شورا، شهردار اسبق و همسرش که متعلق به شهرداری تهران بوده‌است، بازپس‌گرفته شده‌اند. «پیروز حناچی» در پاسخ به پرسشی مبنی بر سرانجام لایحه اصلاح ساختار شهرداری تهران و تکلیف معاونت توسعه منابع انسانی گفت: قدم‌هایی در این زمینه […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000