کمپانی یونیورسال، بزرگ‌ترین قرارداد موسیقایی تاریخش را، با باب دیلن بست

5fcfd473a677c_5fcfd473a677e باب دیلن، خواننده و ترانه‌سرای بزرگ آمریکایی، طی قراردادی چند صد میلیون دلاری با یونیورسال، امتیاز و حقوق کلیه ترانه‌های خود را به این شرکت بزرگ پخش موسیقی واگذار کرد.

بر اساس این قرارداد، باب دیلن ۷۹ ساله کلیه درآمدهای آتی و حق کپی‌رایت بیش از ۶۰۰ ترانه خود را که طی ۶ دهه ضبط و منتشر شده‌اند، به یونیورسال واگذار کرده است. این بزرگترین قرارداد خرید آثار موسیقی در تاریخ یونیورسال محسوب می‌شود.

رقم دقیق این قرارداد اعلام نشده است، ولی تخمین زده می‌شود که ارزشی بین ۲۰۰ تا ۴۵۰ میلیون دلار داشته باشد. واگذاری امتیاز این ترانه‌ها به این معناست که باب دیلن از این پس دیگر کنترلی بر چگونگی استفاده از ترانه‌هایش، برای مثال در آگهی‌های بازرگانی، نخواهد داشت.

سر لوسین گرینج، مدیر یونیورسال میوزیک گروپ، ضمن اعلام این خبر گفت: "بر کسی پوشیده نیست که ترانه‌نویسی عنصر اساسی در هر اثر موسیقیایی بزرگی است و آثار باب دیلن هم یکی از عالی‌ترین نمونه‌های هنر ترانه‌نویسی است. ترانه‌های او زیبا، الهام‌بخش، تکان‌دهنده و بی‌زمان هستند، چه نیم قرن پیش نوشته شده باشند و چه دیروز."

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع یخچال فریزر در بازار/ جدول

چ دسامبر 9 , 2020
حداقل قیمت یخچال های پرطرفدار بازار از 4 میلیون و 950 هزار تومان شروع می شود. ‌برخی از یخچال های موجود در بازار با توجه به قیمت و کیفیت آنها مورد توجه بیشتر مشتریان است که حداقل قیمت آنها از حدود 5 میلیون تومان شروع و تا حدود 24 میلیون […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000