ادامه‌ی مبارزه‌ی آقای کریستوفر نولان، برای حفظ پرده‌‌ی بزرگ سالن‌های سینما

5fcf98fbc9b46_5fcf98fbc9b48 کریستوفر نولان از تصمیم “وارنرها” مبنی بر اکران هم‌زمان تمامی فیلم‌های سال آینده‌‌ی این کمپانی بر روی پرده‌ی سینما و شبکه‌ی استریمینگ اچ‌بی‌او مکس شوکه شده است.

در حالی که از آخرین همکاری کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر برای جدیدترین فیلم این کارگردان بریتانیایی یعنی تریلر علمی تخیلی «انگاره / TENET» تنها مدت کمی گذشته، این فیلم‌ساز از تصمیم وارنرها مبنی بر اکران هم‌زمان تمامی فیلم‌های سال آینده‌‌ی این کمپانی بر روی پرده‌ی سینما و شبکه‌ی استریمینگ اچ‌بی‌او مکس شوکه شده است.‌.
به‌گزارش آرت‌تاکس، نولان که سابقه‌ی دور و درازی در کار با این کمپانی دارد، این حرکت را بسیار بسیار آشفته و عجولانه توصیف کرده و گفت تمامی عوامل این فیلم‌ها باید پیش از این تصمیم‌گیری نسبت به نحوه‌ی انتشار کارشان مطلع می‌شدند و آن را تأیید می‌کردند.
نولان می‌گوید: «باور نکردنی است، به خصوص به این شکل. موضوع بحث‌برانگیز این است که به هیچ کسی از پیش اطلاع داده نشده. وارنر برای سال ۲۰۲۱ برخی از بزرگ‌ترین کارگردانان و ستارگان #سینما را در اختیار دارد. پروژه‌هایی که برای عوامل دخیل در آن بسیار مهم‌ند و باید روی پرده‌ی سینما دیده شوند. حال قرار است این فیلم‌ها که باید برای گروه مخاطبان وسیعی در دسترس باشند، در شبکه‌ی استریمینگ نوپایی پخش شوند.»
نولان هم‌چنین نظرات منفی‌اش را نسبت به اچ‌بی‌او مکس به اشتراک گذاشت: «کارگردانان و ستارگان سینما با این فکر به خواب فرو رفتند که با یکی از بزرگ‌ترین استودیوهای فیلم کار می‌کنند در صورتی که وقتی چشم باز کنند، می‌بینند آثارشان در دستان بدترین سرویس استریمینگ قرار دارد.»
نولان معتقد است تجربه‌ی سینما رفتن با برطرف شدن شرایط پاندمی و واکسینه شدن مردم، برطرف شده و سالن‌های سینما به کسب و کار عادی خود بازخواهند گشت.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پشت‌پرده فروش تخمک در فضای‌ مجازی

س دسامبر 8 , 2020
یک خبرنگار به طور ناشناس با تعدادی از دلالان اهدای تخمک تماس گرفته است. اهدای تخمک، یکی از راه‌های درمان ناباروری در زوجین است که مدت‌هاست، بازار سیاه آن، رواج پیدا کرده است.badoorbinakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000