لیست مشمولان وام یک میلیونی کجاست؟

5fcfbb97e6dae_2020-12-08_21-14 قرار است دولت در آذر ماه یارانه معیشتی ۱۰۰ هزار تومانی و وام یک میلیون تومانی پرداخت کند. اما چه تعداد از ایرانیان مشمول این یارانه می‌شوند و در حال حاضر وضعیت این پرداختی چگونه است؟

رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت رفاه با اشاره به اینکه چهار میلیون و 600 هزار نفر در مرحله اول برای دریافت وام یک میلیون تومانی کرونایی شناسایی و لیست آنها به سازمان برنامه و بودجه ارسال شده است، اظهار کرد: بانک مرکزی نیز پس از لیست ارسال شده اقدام به واریز مبلغ اشاره شده به حساب این افراد کرده است. همچنین در مرحله بعدی نیز یک میلیون و 600 هزار نفر برای دریافت وام یک میلیون تومانی شناسایی و به سازمان برنامه و بودجه برای واریز مبلغ ارسال خواهد شد که به زودی لیست این افراد مشخص و ارسال خواهد شد.

حامد شمس همچنین درباره واریز مبلغ 100 هزار تومان کمک معیشتی به حساب 11 میلیون سرپرست خانوار گفت: این افراد شامل 29 میلیون و 700 هزار نفر خواهند بود که بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا قرار است 4 ماه و تا پایان سال مبلغ 100 هزار تومان هر ماه به حساب هر یک از اعضای خانوار خود دریافت کنند. در حال حاضر مراحل آخر شناسایی این افراد در حال انجام است و به زودی لیست نهایی برای سازمان برنامه و بودجه ارسال می‌شود و در نهایت مبلغ 100 هزار تومان به حساب آنها ارسال خواهد شد.

وی یادآور شد: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا این افراد در آذر، دی، بهمن و اسفند هر ماه به تعداد اعضای خانوار خود مبلغ 100 هزار تومان دریافت خواهند کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

ادامه‌ی مبارزه‌ی آقای کریستوفر نولان، برای حفظ پرده‌‌ی بزرگ سالن‌های سینما

س دسامبر 8 , 2020
کریستوفر نولان از تصمیم “وارنرها” مبنی بر اکران هم‌زمان تمامی فیلم‌های سال آینده‌‌ی این کمپانی بر روی پرده‌ی سینما و شبکه‌ی استریمینگ اچ‌بی‌او مکس شوکه شده است. در حالی که از آخرین همکاری کریستوفر نولان و کمپانی برادران وارنر برای جدیدترین فیلم این کارگردان بریتانیایی یعنی تریلر علمی تخیلی «انگاره […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000