ضرورت تعریف جایگاه نیروهای جهادی در بیمارستان ها

ضرورت تعریف جایگاه نیروهای جهادی در بیمارستان ها

فرمانده عملیات مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، بر ضرورت تعریف جایگاه نیروهای جهادی در بیمارستان ها برای جلوگیری از همپوشانی در مقابله با کرونا تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا زالی، در دیدار با اعضای قرارگاه جهادگران سلامت نرجس خاتون (س)، با اشاره به تکثیر مدل ارائه خدمات این قرارگاه در برخی استان‌ها، گفت: بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون ارائه شده، به نظر می‌رسد این قرارگاه به یک الگوی موفق جهادی در عرصه ارائه خدمات مردمی دست یافته است.

وی با اشاره به اهمیت مستندسازی فعالیت‌های قرارگاه نرجس خاتون (س)، اظهار داشت: بخشی از مستندسازی شما باید در زمینه شکل گیری، ماهیت، هویت و شانیت این قرارگاه جهادی باشد.

زالی، نحوه حضور نیروهای این قرارگاه در بیمارستان‌ها را هدفمند دانست و افزود: گروه نرجس خاتون (س) در هر زمان که بیمارستان‌ها در معرض خطر باشند، حضوری کارا و اثربخش دارند و متناسب با شرایط بیمارستان خدمات ارائه می‌دهند.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، اظهار کرد: به یک هویت و جایگاه تعریف شده در بیمارستان‌ها برای قرارگاه نرجس خاتون (س) نیاز است تا از همپوشانی اجتناب و تولیت در بیمارستان حاصل شود. نحوه کار با کادر درمان و مردم، نحوه ارائه خدمات و نحوه برنامه ریزی لجستیکی از جمله مواردی است که باید مشخص باشد تا اثربخش شود.

وی با اشاره به اعزام بالغ بر ۸۰۰ نیروی جهادی به بیمارستان‌ها در دور سوم فعالیت این قرارگاه، عنوان کرد: افزایش نیروها نشان از عملکرد مطلوب بسط تشکیلاتی قرارگاه نرجس خاتون (س) دارد. همچنین پیش بینی می‌شود اقدامات نسبت به دور اول، هدفمندتر و سیستماتیک تر انجام شود.

زالی، تنوع خدمات در سه دوره فعالیت قرارگاه را مناسب خواند و افزود: با همکاری ستاد و قرارگاه، امکان تدوین برنامه‌ای برای تکثیر، مدلسازی و بازنشر تجربیات وجود دارد تا اقدام مشترک فرهنگی در این زمینه حاصل شود.

وی در پایان با بیان بی همتا بودن مدل ارائه خدمات توسط قرارگاه نرجس خاتون (س) در دنیا، تصریح کرد: باید امکان بهره وری مطلوب از نیروهای جهادی فراهم شود تا شاهد افزایش کیفیت ارائه خدمات باشیم.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : مهر

پست بعدی

بورس وارد فاز «گاوی» شده است؟/ سیگنال‌فروشان همچنان می‌تازند

س دسامبر 8 , 2020
بازار سرمایه پس از 3 ماه ریزش و اصلاح، چند هفته‌ای است به حالت متعادل درآمده و توانسته سهامداران خرد را متقاعد به ورود دوباره به این بازار کند. روند بورس در آذرماه به گونه ای پیش رفته است که دیگر نمی توان حتی ساعتی بعد را هم پیش بینی […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000