خنثی‌سازی بیش از ۴۰ حمله تروریستی توسط نیروی انتظامی روسیه در ۲۰۲۰

سیاسی/ بین الملل 5fcf722b6708a_5fcf722b6708c کمیته ملی ضدتروریسم روسیه روز سه‌شنبه به دنبال نشست مشترک خود با مرکز فدرال بحران در بیانیه‌ای اعلام کرد: مأموران نیروی انتظامی و اطلاعات، بیش از ۴۰ حمله تروریستی در روسیه در سال ۲۰۲۰ را خنثی کرده‌اند.

بنا بر این بیانیه، "الکساندر بورتنیکوف"، مدیر سرویس امنیتی فدرال که رهبری این نشست را بر عهده داشت، اشاره کرد که فعالیت‌های به خوبی هماهنگ شده آژانس‌های نیروی انتظامی، ممانعت از ۶۱ جرم مربوط به ترور از جمله ۴۱ حمله تروریستی را ممکن کرده است.

کمیته ملی ضدتروریسم روسیه اضافه کرد: تعداد ۴۹ شبه‌نظامی، از جمله هشت سرکرده، طی عملیات مقابله با تروریسم کشته شدند. ۳۶ سرکرده، ۱۶۲ غیرنظامی و ۵۳۹ همدست تروریست هم بازداشت شدند. علاوه بر این، مأموران نیروی انتظامی حدود ۶۰۰ قبضه سلاح گرم، ۱۳۴ دستگاه منفجره دست‌ساز، بیش از ۱۰۰ هزار خشاب و بیش از ۳ هزار مین، نارنجک و دیگر مهمات را تحت تصرف درآوردند.

این کمیته همچنین یادآور شد که ۵۰ کارگاه مخفی تسلیحات متلاشی شده‌اند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

توضیحات عوامل بخش خبری ۱۴ در خصوص سوتی خبرساز/ ویدئو

س دسامبر 8 , 2020
توضیحات آقای گوینده و خانم منشی صحنه، در مورد سوتی خبرساز بخش خبری ساعت ۱۴ را ببینید.badoorbin.comakhbarazad.comمنبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000