الزام بیمه‌های تکمیلی به پرداخت هزینه تست کرونا 

5fcf403fd6fb4_2020-12-08_12-28

رییس کل بیمه مرکزی گفت: تست کرونا در شرایطی که متخصص ریه و عفونی انجام آن را تشخیص بدهند و لازم بدانند به عنوان هزینه قابل قبول در شرکت‌های بیمه تلقی می‌شود وشرکت‌ها هزینه آن را باید به تحت پوشش‌ها بپردازند.

غلامرضا سلیمانی درباره میزان زیان‌های ناشی از کرونا که تا کنون از سوی شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت شده اظهار داشت: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در سطح کشور، چند اقدام مشخص را انجام دادیم که اولین اقدام، این بود که هزینه بیماری کرونا تحت پوشش بیمه تکمیلی قرار گرفت و هزینه درمان افراد مبتلا به کرونا که تحت پوشش بیمه تکمیلی درمان هستند، توسط شرکت‌های بیمه‌ای پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: بنابراین هر فرد مبتلا که به بیمارستان، واحدهای درمانی و پاراکلینک‌ها مراجعه می کنند می‌توانند براساس اسناد، هزینه انجام شده را از شرکت بیمه دریافت کنند.

رییس کل بیمه مرکزی با اشاره به پرداخت‌هایی که تا کنون صورت گرفته گفت: تا کنون 2 هزار و 600 میلیارد تومان پرداختی به واحدهای بیمارستانی و واحدهای درمانی انجام شده که بخشی از آن به هزینه‌های ناشی از کرونا و بخشی هم به هزینه‌های بستری برمی‌گردد که عمده این مبلغ مربوط به هزینه‌های بیماران کرونایی است.

سلیمانی در پاسخ به این سوال که آیا داروی رمدیسیور و تست کرونا هم شامل بیمه تکمیلی می‌شوند، اظهار داشت: شرکت‌های بیمه‌ای بر اساس فاراماکوپه وزارت بهداشت و شورای عالی بیمه سلامت نسبت به پوشش هزینه داروها اقدام می‌کنند و هر دارویی که آن را بپذیرند و در لیست فاراماکوپه باشد و تعرفه داشته باشد، شرکت‌های بیمه‌ای براساس آن هزینه‌ها را پرداخت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین تست کرونا در شرایطی که متخصص ریه و عفونی انجام آن را تشخیص بدهند و لازم بدانند به عنوان هزینه قابل قبول در شرکت‌های بیمه تلقی می‌شود وشرکت‌ها هزینه آن را باید به تحت پوشش‌ها بپردازند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت جهانی طلا یک درصد جهش کرد

س دسامبر 8 , 2020
قیمت‌ طلا در معاملات جهانی امروز سه‌شنبه در حالی به رشد خود ادامه داد که دیشب تحت تاثیر امید به بسته کمک مالی جدید آمریکا ۱ درصد جهش کرده بود. قیمت طلا در معاملات جهانی امروز سه‌شنبه در حالی به رشد خود ادامه داد که دیشب تحت تأثیر امید به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000