قیمت جهانی طلا یک درصد جهش کرد

5fcf0f603c551_5fcf0f603c553 قیمت‌ طلا در معاملات جهانی امروز سه‌شنبه در حالی به رشد خود ادامه داد که دیشب تحت تاثیر امید به بسته کمک مالی جدید آمریکا ۱ درصد جهش کرده بود.

قیمت طلا در معاملات جهانی امروز سه‌شنبه در حالی به رشد خود ادامه داد که دیشب تحت تأثیر امید به بسته کمک مالی جدید آمریکا ۱ درصد جهش کرده بود.

تا ساعت ۷:۱۳ به وقت تهران، قیمت خرید نقدی هر اونس طلا در بورس لندن، اسپات‌گلد، ۰.۲۳ درصد رشد کرد و به ۱٫۸۶۷.۹۴ دلار رسید. قیمت این شاخص در معاملات دیشب ۱.۳ درصد جهش کرده بود.

قیمت پیش‌خرید هر اونس طلای آمریکا هم ۰.۳۲ درصد دیگر رشد کرد و به ۱٫۸۷۲ دلار رسید. این شاخص هم در معاملات دیشب ۱.۴ درصد جهش کرده بود.

تحلیل‌گر ارشد کیتکومتالز، جیم وایکوف، می‌گوید: برنامه آمریکا برای ارائه بسته مالی جدید به بازار طلا کمک کرده است چرا که هرچه پول بیشتری به بازار تزریق شود باعث ایجاد تورم خواهد شد. این به معنای کاهش ارزش دلار و تقویت قیمت طلا در آینده نزدیک است.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

از چالش حضور در سریال امنیتی تا حال خوب بازی در «خانه امن»

س دسامبر 8 , 2020
احمد معظمی، کارگردان و ارسطو خوش‌رزم، سامان صفاری، نیلوفر کوخایی و روژین رحیمی بازیگران «خانه امن» از چالش‌های حضور در سریال جاسوسی امنیتی گفتند. «خانه امن» پربحث‌ترین سریال این شب‌های تلویزیون است. سریالی با فضای جاسوسی- امنیتی که از برخورد با نیروهای تروریستی می‌گوید که به داخل مرزهای کشور نفوذ […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000