واعظی به ‌نمایندگی از رئیس جمهوری به منزل شهید فخری زاده رفت

سیاسی/ دولت 5fce79fd906af_2020-12-07_22-22 رئیس دفتر رئیس جمهوری و سخنگوی دولت دوشنبه شب به نمایندگی از طرف رئیس جمهوری با حضور در منزل شهید محسن فخری‌زاده دانشمند برجسته کشور با خانواده این شهید بزرگوار دیدار کردند.

واعظی در دیدار با همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده ضمن ابلاغ سلام رئیس جمهوری به خانواده معظم شهید تاکید کرد: شهید فخری‌زاده سراسر عمر پربرکت خود را در جهت خدمت به ملت و توسعه علم و دانش این مرز و بوم سپری کرد و در همین راه جان خود را فدای ملت کرد و راه این شهید بزرگوار باید به یک مکتب برای جوانان و آینده سازان کشور تبدیل شود.

واعظی با بیان این‌که عمر پربرکت ایشان باعث تحول و نوآوری در عرصه علمی کشور شده و دشمنان ملت ایران را عصبانی کرده بود، گفت: بی تردید شهادت ایشان نیز موجب تحول در عرصه‌های مختلف علمی و فناوری کشور خواهد شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری خاطرنشان کرد: ایشان متعلق به همه ملت ایران بودند و نمی‌توانیم اجازه دهیم خون مطهر یک دانشمند برجسته علمی که عمر خود را در راه خدمت به ملت سپری کرد، پایمال شود.

واعظی تصریح کرد: وظیفه همه ما و مسوولین است که همانطوری که در پیام مقام معظم رهبری، رئیس جمهوری و دیگر مقامات به آن تاکید شده، راه شهید ادامه یابد و تردیدی وجود ندارد که انتقام خون شهید گرفته خواهد شد.

همسر و فرزندان شهید فخری‌زاده نیز با قدردانی از پیام تسلیت رئیس جمهوری و همچنین حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری و سخنگوی دولت به نمایندگی از رئیس جمهوری در منزل شهید، بر ادامه راه شهید و شناسایی و محاکمه عاملان این جنایت تاکید کردند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

امنیت پایدار تا زمان حضور رژیم صهیونیستی در منطقه وجود ندارد

س دسامبر 8 , 2020
سیاسی/ مجلس رئیس مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی با برخورداری از حمایت آمریکا به دنبال عادی‌سازی روابط خود با برخی کشورهای اسلامی است، تاکید کرد: تا زمان حضور رژیم تروریستی و اشغالگر قدس، امنیت پایدار در منطقه وجود نخواهد داشت. فیصل مقداد وزیر امور خارجه جدید سوریه در اولین […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000