“واندروومن 84” همون چیزیه که بهش نیاز داشتم

5fce4762ad95a_5fce4762ad95d نخستین اظهارنظرها درباره‌ی "واندر وومن 1984"، مثبت به‌نظر می‌رسند. فیلم قرار است همین ماه میلادی منتشر شود.

نخستین اظهارنظرها درباره‌ی "واندر وومن 1984"، مثبت به‌نظر می‌رسند. فیلم قرار است همین ماه میلادی منتشر شود و با توجه به انتشار قریب‌الوقوع آن در سرویس‌های استریم، سریع‌تر به‌دست علاقه‌مندانش در سراسر دنیا خواهد رسید. بخشی از نخستین واکنش‌های مثبت را، به‌نقل از اسپایدی‌دات‌آی‌آر بخوانید:

– "واندروومن 84" از ابتدا تا انتها یک هیاهوی لذت‌بخشه ؛ یک ادای احترام استثنایی به قسمت اول ! فیلم آمیخته شده از عاطفه، امید، عشق، اکشن، المان رومانتیک و شوخ طبعی.
فیلمنامه بسیار هوشمندانه ست؛ صحنهٔ افتتاحیه فیلم به خودی خود حیرت‌انگیزه و هر سکانس اکشن متفاوت و منحصربه‌فرده! همچنین این یکی از بهترین آهنگسازی های "هانس زیمر" به شماره میره . و برای اون‌هایی که کنجکاوند بدونند … بله ! شیمی بین "گل گدوت" و "کریس پاین" باری دیگر جلوه نمایی می‌کنه .
"گل گدوت " و "پتی جنکینز" و عوامل یکی از بهترین دنباله های DC رو ارائه دادند .

– "گل گدوت" بار دیگه جوهره واندروومن رو به نمایش می‌گذاره! "پدرو پاسکال" و "کریستن ویگ" انتخاب های زیرکانه‌ای هستند. و بله، بازگشت غیرعادی و الهام بخش "کریس پاین" یک اتفاق بزرگ غیرمنتظره و خوشامده که همراه با شوخی و در عین حال عاطفه هستش .

– "واندروومن 84" یک دنباله سرزنده ، هیجان‌انگیز و تودل‌برو هستش ؛ دنباله‌ای که سعی می‌کنه خودش رو به المان های تثبیت شدهٔ قسمت اول متصل کنه ، اما در عین حال روی پای خودش ایستاده و خودکفاست! احساساتی، بامزه، هیجان‌انگیز، مهیج و شاید حتی بهتر از قسمت اول…

– "واندروومن 84" همون چیزیه که بهش نیاز داشتم ، همون چیزی که همه بهش نیاز داریم . دلگرم کننده ، امیدبخش و معنای واقعی کلمه همون چیزی که "زن شگفت‌انگیز" باید باشه ! صرفا یک فیلم زیبا با موضوعاتی که احساسات تون رو تحریک میکنه و برمی‌انگیزه .
– "واندروومن 84" تمامی انتظارات رو برآورده می‌کنه ، چه بسا فراتر از اون…

فیلم در مقیاس بزرگی جاه‌طلبانه‌ست، به طرز شگفت‌آوری مهیجه، و سرشاره از امیدی که کمبودش حس می‌شه!

– من قسمت اول "واندروومن" رو به "واندروومن 84" ترجیح میدم ، اما همچنین ترجیح می‌دم که ببینم فیلمسازان پیچ و تاب های جدید و بزرگی رو به دنباله های سینمایی تزریق می‌کنند . و این قطعاً همون کاریه که "پتی جنکینز" و بچه‌ها انجام دادند ! همه چیز منطقی و مقبول نیست ، اما اون معانی فروتنی ، عشق و شفقت از این میان می‌درخشند .

– من "واندروومن 84" رو تحسین می‌کنم . قسمت اول واندروومن درمیان فیلم های مدرن DC ، موردعلاقه منه ؛ و واندروومن 84 با روایت یک داستان بس انسانی و زیبا در مراتب عالی برای "پرنس دایانا" ، تمامی گام های نوین و هوشمندانه‌ رو در این زمینه برمی‌داره .

– فکر می‌کنم اونچه که بیشتر از هرچیزی من رو به تعجب وامیداره ، پیامیه که "واندروومن 84" شما رو باهاش تنها میگذاره . حتی مهم تر احساساتی که باید درک بشند و موردتوجه قرار بگیرند ، اون هم در انتهای چنین سالی (2020) ؛ به طریقی که "پتی جنکینز" نمیتونسته در مقطع ساخت فیلم چنین چیزی رو پیشبینی کرده باشه !

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فرهنگیان از امتیاز مدرک دوم بهره‌مند می‌شوند

د دسامبر 7 , 2020
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: بودجه مربوط به اعمال مدرک دوم معلمان را تأمین خواهیم کرد تا فرهنگیان بتوانند از امتیازات مربوط استفاده کنند. محمدباقر نوبخت در برنامه لایو اینستاگرام درباره امتیاز مدرک دوم فرهنگیان توضیح داد: از وزارت اموزش و پرورش انتظار داریم همان اقدامی که درباره مدرک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000