رمزگشایی از پیچیده‌ترین فیلم کریستوفر نولان

5fcdf7d9a604a_5fcdf7d9a604d هفتادوهفتمین قسمت فصل هفتم «چرخ» ساعت ۱۹ امروز، دوشنبه ۱۷ آذر، با بررسی رمز و رازها و پیچیدگی‌های علمی فیلم «تِنِت» (Tenet)، آخرین ساخته‌ بحث‌برانگیز کریستوفر نولان از شبکه چهار پخش می‌شود.

در این قسمت «چرخ»، حافظ آهی، مجری-کارشناس برنامه با احسان یوسفی و مینا قدسی، دو کارشناس نجوم درباره‌ی فیلم نولان گفت‌وگو می‌کند.

تازه‌ترین و یازدهمین فیلم بلند سینمایی کریستوفر نولان، «تِنِت» اولین فیلم مهم هالیوود بود که در دوران همه‌گیری ویروس کرونا در سینماها اکران شد. این فیلم نولان هزارتویی بافته‌شده از رشته‌هایی است که یادآور کارهای گذشته‌ این فیلمساز است؛ ترکیبی از صحنه‌های نبرد شدید دانکرک، سکانس‌های اکشن علمی-‌تخیلی Inception و زمان پراکنده‌ی Memento.

بازتولید متفاوت فیلم‌های جیمز باند با یک ایده‌ی زمینه‌ای دیوانه پیرامون فیزیک دانشگاهی، یازدهمین اثر نولان را به خطرناک‌ترین و ریسکی‌ترین کار او تا کنون تبدیل کرده است.

انتشار نسخه‌ی با کیفیت فیلم و مواجهه‌ی مخاطبان ایرانی با این فیلم باعث شکل‌گیری بحث‌های مختلف و زیادی درباره‌ی پیچیدگی‌های علمی «تِنِت» شده است. «چرخ» در این برنامه مفاهیم علمی مطرح‌شده در فیلم نولان را بررسی می‌کند.
«چرخ» چهار روز در هفته، از یکشنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۱۹ به‌صورت زنده و به مدت ۴۵ دقیقه از شبکه‌ی چهار سیما پخش می‌شود. مجری «چرخ» حافظ آهی است و محمد جباری سردبیری برنامه و الهه بهبودی تهیه‌کنندگی «چرخ» را بر عهده دارند.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

پیشنهاد رشوه ۵۰ میلیون تومانی به خبرنگار صدا وسیما

د دسامبر 7 , 2020
از گزارشگر صدا و سیما در میدان بهمن خواستند در ازای پرداخت مبلغی، گزارش خود را یک ماه به عقب بیندازد!badoorbin.com akhbarazad.com منبع : خبرفوری

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000