بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور

5fcdded1cb5a7_2020-12-07_11-20

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از بارش برف و باران در ۱۳ استان کشور طی امروز (۱۷ آذرماه) خبر داد.

صادق ضیاییان افزود: امروز (۱۷ آذرماه) به‌تدریج بارش در نیمه غربی کشور تضعیف می‌شود و عمده بارش‌ها در استان‌های گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان، جنوب کرمان، شرق یزد و شرق هرمزگان خواهد بود و به‌تدریج سامانه بارشی از شرق کشور خارج می‌شود.

وی در ادامه گفت: فردا (۱۸ آذرماه) در جنوب استان‌های سیستان و بلوچستان، کرمان و شرق هرمزگان بارش پراکنده رخ خواهد داد. چهارشنبه (۱۹ آذرماه) در استان گیلان و پاره‌ای از مناطق شمال غرب بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: پنجشنبه (۲۰ آذرماه) برای نوار شمالی کشور بارش پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در شهر رشت و غرب مازندران خواهد بود. روز جمعه (۲۱ آذرماه) برای سواحل دریای خزر بارش پیش‌بینی می شود.

وی در ادامه گفت: دریای خزر امروز(۱۷ آذرماه) و خلیج فارس طی امروز و فردا (۱۷ و ۱۸ آذرماه) مواج پیش‌بینی می شود.

ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهارکرد: آسمان تهران فردا (۱۸ آذرماه) کمی ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی با بیشترین و کمترین دمای ۶ و ۱ درجه سانتیگراد خواهد بود. وضعیت جوی پایتخت پس فردا (۱۹ آذرماه) کمی ابری تا نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با غبار محلی پیش‌بینی می‌شود و دمای هوا در گرم‌ترین و سردترین زمان به ۷ و صفر درجه سانتیگراد می‌رسد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

استفاده از ماسک سیاه چه مشکلاتی را به دنبال دارد؟

د دسامبر 7 , 2020
یک پزشک متخصص توصیه می کند به دلیل مشکلاتی که ماسک پارچه ای سیاه رنگ برای سلامت بدن به دنبال دارد نباید از آن استفاده کرد. با گسترش موج دوم ویروس کرونا و بخشنامه‌های مقامات رسمی در مورد لزوم استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی، برخی از افراد به […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000