زن سالخورده‌ای که کرونا دست از سرش بر نمی‌دارد

5fcdb876a3eae_2020-12-07_08-37

زن ۱۰۲ ساله ایتالیایی برای سومین بار به کرونا مبتلا شد.

زن ۱۰۲ ساله ایتالیایی که تاکنون ۲ بار کرونا را شکست داده است بار دیگر تست کرونایش مثبت شد. «ماریا اورسینگر» اولین بار در ماه فوریه به کرونا مبتلا شده بود. او پس از بهبودی بار دیگر در ماه سپتامبر به کرونا مبتلا شد که ۱۸ روز را در بیمارستان گذراند.

خانم اورسینگر که به تازگی تست کرونا داده بود بار دیگر ابتلای او به کرونا محرز شد. ابتلای سومین بار این زن سالخورده به کرونا کاملا بی علامت بود. این زن ایتالیایی اولین نفر در جهان است که طی یکسال سه بار به کرونا مبتلا شده است. او پیشتر از آنفلوآنزای اسپانیایی و همچنین جنگ جهانی دوم جان سالم بدر برده بود.

دختر اورسینگر در گفتگو با RT گفت: «در ماه فوریه مادرم در «سوندالو» بستری شد. در بیمارستانی که مادرم بستری بود پزشکان به من گفتند که تابحال چنین بیمار سالخورده‌ای با این علائم کرونا ندیده اند. مادرم مشکل تنفسی و تب نداشت.»

زنی که کرونا دست از سرش بر نمی دارد!

این زن سالخورده به تازگی در ماه نوامبر نیز کرونا مثبت اعلام شده است، اما کاملاً بی علامت است. او نیاز به استفاده از دستگاه اکسیژن ندارد و همچنین تب او بالا نیست. اورسینگر که دارای سه فرزند است فاقد شنوایی است.

گفتنی است؛ اورسینگر تنها فرد سالخورده دارای سن بیش از ۱۰۰ سال نیست که کرونا را شکست می‌دهد. در ماه آگوست نیز «پوراکات وِتیل پارید»، زن ۱۰۳ ساله اهل منطقه «آلووا» ایالت کرالا هند نیز توانسته بود کرونا را شکست دهد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

شاهرخِ کوکاکولا چطور حر انقلاب شد؟

د دسامبر 7 , 2020
سیاسی/ سیاست داخلی ۳۸ سال بعد از تولد طیب حاج رضایی لات محله صابون‌پزخانه تهران، گنده لاتی درشت هیکل و مو فرفری در محله کوکاکولای تهران به دنیا آمد، اما دعای جانسوز مادر و لطف و عنایت حضرت سیدالشهداء سرنوشتی مشابه طیب برایش رقم زد. ۱۷ آذر ماه سالروز شهادت […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000