وضعیت نامساعد آب‌وهوا باعث فرود اضطراری پرواز اصفهان-عسلویه شد

5fcd3e65dd4c8_2020-12-06_23-56 معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش گفت: وضعیت نامساعد آب هوا و وجود نقص فنی زمینه‌ساز فرود اضطراری پرواز اصفهان-عسلویه شد.

خداکرمی گفت:پرواز شماره ۵٨۶۵ هواپیمای وارش مسیر اصفهان-عسلویه که قرار بود صبح امروز ساعت ١١:۴۵ در فرودگاه بین المللی عسلویه به زمین بنشیند به دلیل نقص فنی به صورت اضطراری در فرودگاه شیراز به زمین نشست.

او علت فرود اضطراری یک فروند هواپیمای مسافربری وارش در فرودگاه شیراز را تغییر در فشار داخل کابین (فشار اختلالات جوی و سیستم‌های کابین هواپیما) عنوان کرد و افزود: به علت تغییر در فشار هوای داخل کابین، خلبان پرواز به منظور تامین ایمنی مسافران اقدام به در دسترس قراردادن ماسک‌های اکسیژن و تغییر مسیر به سمت فرودگاه شیراز کرد که امکانات تعمیر و نگهداری بیشتری در اختیار باشد.

معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی وارش تصریح کرد: پس از فرود ایمن هواپیما و پیاده کردن مسافران، پذیرایی و تکریم لازم از مسافران صورت پذیرفت و هم اکنون تمامی مسافران این پرواز در هتل اسکان یافته اند و صبح فردا با هواپیما به مقصد عسلویه حرکت می‌کنند.

خداکرمی تصریح کرد: شرکت هواپیمایی وارش برای انتقال مسافران از شیراز به عسلویه اقدام به فرستادن هواپیمای جایگزین کرده، ولی به علت هوای نامساعد شیراز این هواپیما موفق به فرود نشد و هواپیمای جایگزین از فراز شیراز به تهران برگشت.

او با بیان اینکه هواپیمای مربوطه نیز پس از انجام بازرسی‌ها و تشریفات لازم، مجدداً در خط پرواز قرار گرفت، گفت: تمام مسافران این پرواز سالم هستند و هیچ مشکلی برای آن‌ها به وجود نیامده است.

گفتنی است ساعتی قبل هم فیلمی از مسافران پرواز ساری به عسلویه در فضای مجازی منتشر شده که نشان دهنده ترس و وحشت مسافران از تکان‌های شدید هواپیما بوده است.

پرواز ساری به عسلویه به دلیل شرایط جوی و عدم امکان فرود در عسلویه، مجبور شد به سمت جزیره کیش تغییر مسیر دهد و هم اکنون در فرودگاه کیش نشسته و به محض مساعد شدن شرایط جوی جزیره کیش را به مقصد عسلویه ترک خواهد کرد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

صرافان امروز دلار را چند خریدند؟

د دسامبر 7 , 2020
در حالی که قیمت دلار امروز ثابت ماند و هر دلار آمریکا در صرافی‌های بانک به قیمت ۲۴ هزار و ۶۰۰ تومان فروخته شد، بهای خرید اسکناس دلار پایین‌تر از این محدوده قرار گرفت. امروز صرافی‌های بانکی هر دلار امریکا را به قیمت ۲۳ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری کردند […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000