تهدید به اسیدپاشی پای دختر مشهدی را به اداره پلیس باز کرد

5fcc9833d1560_2020-12-06_12-07

دختر جوانی که در ۱۳ سالگی عاشق پسردایی خود شده بود، با تهدید عاشق خود به اسیدپاشی به پلیس پناه برد.

دختر ۱۹ ساله ای که به همراه مادرش و برای شکایت از تهدیدهای خطرناک پسر دایی اش وارد کلانتری سپاد مشهد شده بود در حالی که بیان می کرد یک اشتباه کودکانه در شش سال قبل، آینده ام را وارد مخمصه عجیبی کرده است، به مشاور و مددکار اجتماعی کلانتری گفت: زمانی که در مقطع راهنمایی تحصیل می کردم به خاطر رفت وآمدهای فامیلی و براساس افکاری کودکانه به عشق و ابراز علاقه پسر دایی ام پاسخ مثبت دادم و چنین احساس می کردم که من هم به او علاقه مند شده ام چرا که در آن سن و سال درگیر ماجراهای خیالی بودم و چنین تصور می کردم که پس از ازدواج خانه ای بزرگ در زیر یک کوه بلند برای خودمان می سازیم و من هر روز سوار بر اسب به تفریح و خوش گذرانی می پردازم و با «سامان» که مرا دوست دارد به خوشبختی می رسم.

او هم که در آن زمان ۱۷ سال بیشتر نداشت شریک رویاها و آرزوهای من می شد و با حرف هایش برای من قصر طلایی می ساخت به همین دلیل حدود یک سال به طور پنهانی و به صورت تلفنی با هم ارتباط داشتیم و در این میان با همان افکار کودکانه چند عکس کنار هم گرفتیم تا به قول معروف خاطره ای از دوران عاشقی برایمان باقی بماند.
مدتی بعد سامان مادرش را مجبور کرد از من خواستگاری کند اما هر دو خانواده به شدت با ازدواج ما مخالفت کردند زیرا عقیده داشتند من هنوز به سن ازدواج نرسیده ام و علاقه سامان به من فقط یک ماجرای هیجانی است .

او نه تنها شغل و درآمدی نداشت بلکه حتی به خدمت سربازی هم نرفته بود.

بعد از یک سال تازه متوجه شدم که من در خیالات و رویاهای ساختگی کودکانه به سر می بردم و حقیقت زندگی و ازدواج با آن چه در تصور من بود تفاوتی از زمین تا آسمان داشت. از سوی دیگر رفتار و حرکاتی را از پسر دایی ام دیدم که برایم قابل تحمل نبود.

وقتی عاقلانه فکر کردم فهمیدم که من و سامان نه تنها به درد هم نمی خوریم و تفاهم اخلاقی نداریم بلکه از برخی خصوصیات اخلاقی و رفتاری او نیز تنفر داشتم.

این گونه بود که از خیالات بیرون آمدم و با یک تصمیم عاقلانه ارتباطم را با سامان قطع کردم و برای رسیدن به سعادت و خوشبختی همه حواسم را بر تحصیل متمرکز کردم و در یکی از رشته های مهندسی وارد دانشگاه شدم اما سامان دست‌بردار نبود و مدام مرا تهدید می کرد که حق ندارم با کس دیگری جز او ازدواج کنم.

کار به جایی رسید که سامان خواستگارانم را نیز تهدید می کرد و آن ها را فراری می داد. حتی یکی از خواستگارانم را تهدید به قتل کرده بود. او با انتشار تصاویر شخصی من در شبکه های اجتماعی با آبروی من بازی می کند و مدعی است که با من رابطه غیراخلاقی دارد.
مزاحمت ها و تهدیدهای او به جایی رسید که چند روز قبل وقتی قرار بود مراسم بله برون با یکی از خواستگارانم برگزار شود که همکلاسی ام بود، سامان تصاویری را که در ۱۳ سالگی با هم گرفته بودیم ، برای خواستگارم فرستاد و ادعا کرد سال هاست با من رابطه غیراخلاقی دارد و این گونه او را از ازدواج با من منصرف کرد.

حالا هم دوباره تهدیدم می کند که اگر جز او با فرد دیگری ازدواج کنم، زندگی ام را با اسیدپاشی نابود می کند.
پرونده شکایت این دختر جوان با صدور دستوری از سوی سرگرد جعفر عامری، رئیس کلانتری سپاد به کارشناسان زبده دایره مددکاری اجتماعی سپرده شد تا مورد بررسی های دقیق قضایی و روان شناختی قرار گیرد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

فینال لیگ قهرمانان آسیا با گزارشگری عادل فردوسی پور

ی دسامبر 6 , 2020
نهاد‌های مسئول تاثیرگذار بر روند تصمیم گیری درباره‌ی عادل فردوسی‌پور با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که انجام داده بودند، در حال فراهم کردن زمینه‌ی پخش فینال جام باشگاه‌های آسیا با حضور عادل فردوسی پور هستند. نهاد‌های مسئول تاثیرگذار بر روند تصمیم گیری درباره‌ی عادل فردوسی‌پور با تلاش‌ها و رایزنی‌هایی که انجام […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000