قدردانی جامعه پرستاری از سردار آزمون

5fccf8fb3b30f_5fccf8fb3b313

سردار آزمون شب گذشته موفق به ثبت هت‌تریک شد.

سردار آزمون هت تریک خود در لیگ روسیه را به جامعه پزشکان و پرستاران به خاطر مبارزه با کرونا تقدیم کرد. محمد شریفی مقدم، قائم مقام سازمان نظام پرستاری در واکنش به این اتفاق گفت: به عنوان نماینده جامعه پرستاری از ایشان قدردانی می‎کنم.

او با اشاره به اینکه پرستاران برای موفقیت بیشتر این فوتبالیست دعا می‎کنند، گفت:‌ ایشان با آنچه در توان داشت از شرایط کنونی پرستاران حمایت کرد.

شریفی مقدم با بیان اینکه جامعه پرستاری از مردم راضی است، اما از مسؤولان گلایه دارد، افزود: افرادی مانند سردار آزمون با آنچه در توان دارند از جامعه پرستاری را حمایت می‎کنند. اما در مقابل دولت با اینکه امکان حمایت بیشتر از پرستاران را دارد به وظیفه خود عمل نمی‎کند.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

میرسلیم درباره وضعیت نابسامان بورس به رئیس‌جمهوری نامه نوشت

ی دسامبر 6 , 2020
سیاسی/ مجلس عضو کمیسیون اصل نودم مجلس شورای اسلامی در نامه به رئیس‌جمهور خواستار رسیدگی به وضعیت بورس شد. متن نامه سیدمصطفی میرسلیم نماینده مردم تهران به شرح زیر است: حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی رئیس محترم جمهوری با سلام به استحضار می رساند: بازار بورس […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000