تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو برگزیده جشنواره کودک برزیل

5fccee2adcc52_2020-12-06_18-13 تیتراژ برنامه خردسال شبکه دو برنده جایزه بهترین انیمیشن بخش بین الملل در جشنواره کودک و نوجوان برزیل شد.

به گزارش خبر فوری به نقل از روابط عمومی شبکه دو، انیمیشن «بامداد» به تهیه‌کنندگی علی رییسی و کارگردانی ریحانه کاوش در گروه کودک و نوجوان شبکه دو ساخته شده و آهنگساز آن مهدی قشقایی است.

همچنین انیمیتور این کار زهرا صافی، تصویرگر: گلریز گرگانی، خواننده: مرجان خواجه کازرونی و مهدی قشقایی و هماهنگی آن بر عهده منصوره هنرمند بوده است.

ریحانه کاوش کارگردان این انیمیشن دانش آموخته رشته کارگردانی انیمیشن از دانشکده صدا و سیما است و آثاری چون مجموعه انیمیشن «هزار و یک داستان» را کارگردانی کرده است.

نوزدهمین جشنواره کودک برزیل از ۲۱ تا ۲۸ نوامبر ۲۰۲۰ (۱ تا ۸ آذر۹۹) به شیوه مجازی برگزار شد.

badoorbin.com
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

قیمت انواع بخاری در بازار/ جدول

ی دسامبر 6 , 2020
با توجه به سردشدن هوا و کاهش دما، بازار خرید انواع بخاری گرم شده است. انواع بخاری در بازار، قیمت‌های مختلفی دارد که می توان به مدل 431G بخاری گازی آبسال به عنوان ارزاترین محصول بازار با قیمت 830 هزار تومان اشاره کرد؛ هرچند این بخاری بیشتر برای فضاهای کوچک […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000