رخوت جنبش دانشجوئی به دلیل هزینه سنگین فعالیت سیاسی و اجتماعی

5fccc905f0084_5fccc905f0088

وزیر اسبق علوم به مناسبت روز دانشجو یادداشتی با موضوع ضرورت تحرک در جنبش دانشجویی نوشت.

متن بخش هایی از یادداشت مصطفی معین به شرح زیر است:

در آستانه هفتاد و هشتمین سالگرد شانزدهم آذر و "روز دانشجو" هستیم و خون آن سه آذرخش اهورائی هنوز هم الهام بخش جنبش دانشجوئی ایران در فرآیند آزادی خواهی، استبداد و استکبار ستیزی، مبارزات دموکراتیک و دفاع از حقوق بشر است.

مایه تاسف است که جنبش دانشجوئی پر افتخار ایران در این زمان به دلیل هزینه های سنگین فعالیت سیاسی و اجتماعی و فقدان تشکیلات سازمان یافته سراسری دچار رخوت و سکوت شده است.

ولی روح شهیدان ۱۶ آذر و تداوم تهدید و توطئه آمریکا و انگلیس از کودتای ۲۸ مرداد تا این زمان، انتظار حضور و نقش آفرینی موثرتر دانشجویان در عرصه های اجتماعی و ملی دفاع از وطن مظلوم و حقوق مردم رنجور از سختی معیشت، بحران کرونا و تهدید و تجاوز دشمنانشان را دارد.

badoorbin
akhbarazad.com
منبع : خبرفوری

پست بعدی

دایرﺓالمعارف تعزیه ایران درگذشت

ی دسامبر 6 , 2020
رضا نصرالله لنکرانی از چهره های با سابقه و تأثیرگذار تعزیه ایران صبح امروز یکشنبه ۱۶ آذر به دلیل کهولت سن در منزل خود چشم از جهان فروبست. ابراهیم گله دارزاده مدیرعامل انجمن تعزیه ایرانیان با تأیید خبر درگذشت رضا نصرالله لنکرانی، گفت: استاد رضا نصرالله لنکرانی یکی از بزرگان […]

اجتماعی

منوی شبکه های اجتماعی تنظیم نشده است. شما باید منویی ایجاد کنید و آن را به منوی شبکه های اجتماعی در تنظیمات منو اختصاص دهید.

آخرین دیدگاه

000